וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט לא באובססיה על ה-0:16. גרין: "אין לזה חשיבות, רק לאליפות"

חובבי ה-NBA מפנטזים על הפלייאוף המושלם, אבל הווריירס מתרכזים במשחק 3 בקליבלנד. דייויד גריפין צפוי לעזוב את תפקיד המנהל המקצועי של קליבלנד, וגם: דוויט הווארד מתחיל לזרוק שלשות

עריכת וידאו: מתן חדד

חובבי ה-NBA כבר מפנטזים על האפשרות שגולדן סטייט תעשה היסטוריה ותהיה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה שתיקח אליפות עם מאזן מושלם בפלייאוף - 0:16. הווריירס מוליכים 0:2 על קליבלנד בסדרת הגמר, אחרי שני ניצחונות קלים על האלופה, ואחרי שבדרך לגמר קווין דוראנט וחבריו דרסו את פורטלנד, יוטה וסן אנטוניו, הם כבר מחזיקים במאזן 0:14.

עוד בנושא:
טיירון לו מתעקש: "לא נשנה את המשחק שלנו"

עם זאת, בגולדן סטייט מסרבים להתעסק בזה, והם יודעים למה. גם בשנה שעברה הווריירס התעסקו יותר מדי בציון דרך היסטורי, כשסיימו את העונה עם המאזן הטוב בכל הזמנים: 73 ניצחונות. אחר כך הם הגיעו לפלייאוף מלאי ביטחון, ובגמר כבר הוליכו 0:2 על קליבלנד, אבל אז איבדו את המומנטום וראו את הקאבס מנצחים באוקלנד במשחק השביעי וגונבים את התואר.

דריימונד גרין למד את הלקח. "עשינו את הטעות הזאת כשהתמקדנו ב-73 ניצחונות ודאגנו לדבר הלא נכון", אומר גרין, והתייחס למאזן הפלייאוף הנוכחי של קבוצתו: "אין לזה חשיבות. זה יהיה נהדר, זה יהיה סיפור גדול, אבל אם נצליח לעשות את זה, אני לא חושב שכשאדבר על האליפות, אגיד שהיינו היחידים שהגיעו ל-0:16. פשוט אגיד שזכינו באליפות. זה הדבר היחיד שחשוב".

סטף קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
סירב להיסחף. קרי/AP

גם סטף קרי סירב להיסחף ולהתייחס לאפשרות התיאורטית, כשקבוצתו מתכוננת למשחק 3 בגמר, שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (4:00, ערוץ הספורט). "אנחנו לא רודפים אחרי זה", אמר קרי, "יש לנו משוכה גדולה שאנחנו צריכים לעבור ביום רביעי. אולי מדברים על זה קצת מוקדם מדי, משחק 3 תמיד היה קצת קשה לנו מבחינה היסטורית, במיוחד באולם הזה. אז כדי לתת לנו הזדמנות כדי להתקרב לאפשרות לחשוב על זה, אנחנו צריכים פשוט ממש ממש להתרכז ולתת את מירב המאמצים ב-48 הדקות כדי להשתלט על הסדרה. דיברנו על זה כבר בעבר, אנחנו לא מריכים אפילו לדמיין את ה-0:16 הזה, אלא אם כן מדובר במשחק האחרון".

הווריירס ניצחו ב-29 מתוך 30 המשחקים האחרונים שלהם, ובסדרה מול קליבלנד הוליכו ב-86 מתוך 96 דקות, וניצחו בשני המשחקים בהפרש ממוצע של 20.5 נקודות. אם ישלימו את המשימה ויגמרו את הפלייאוף ב-0:16, האם זה יהפוך אותם רשמית לקבוצה הטובה בהיסטוריה? בארה"ב משווים אותם לא מעט לבולס הגדולים של מייקל ג'ורדן, ודריימונד גרין יודע: "זה לא יפסיק את הדיון, כי אלה שתי תקופות שונות, שתי קבוצות שונות. אם נגיע ל-0:16 וניצחנו ארבע קבוצות 16 משחקים ברציפות, אלא לא אותן ארבע קבוצות שהם היו צריכים לנצח. אני לא חושב שצריכים להשוות. הדבר היחיד שאפשר למדוד זה מספרים. כולם רוצים לעשות היסטוריה, אני רק רוצה לנצח ארבעה משחקים. אליפות זה היסטוריה. זו ההיסטוריה היחידה שאנחנו צריכים לעשות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין. רויטרס
דן גילברט ייפרד מעוד GM מוקדם מהצפוי? דייויד גריפין/רויטרס

עוד חדשות NBA

* GM קליבלנד דייויד גריפין ככל הנראה יעזוב את תפקידו בקיץ הקרוב, כך טוען בריאן ווינדהורסט מ-ESPN. גריפין נמצא בשבועות האחרונים במשא ומתן עם הקאבס על חוזה חדש והוא דורש שכר גבוה משמעותית מזה שהרוויח עד כה (פחות משני מיליון דולר לעונה), דבר שלא בטוח שבעלי קליבלנד דן גילברט, שידוע כמפטר סדרתי של מנהלים מקצועיים, יקבל. במקביל, אדריאן ווג'נראוסקי מדווח ב-The Vertical שמילווקי, שהביעה בגריפין עניין, סימנה שלושה מועמדים סופיים לתפקיד ה-GM: כוכב העבר האירופי ארתורס קרנישובאס (עוזר GM בדנבר), ווס ווילקוקס (עוזר GM באטלנטה) וג'סטין זאניק (עוזר GM בבאקס).

* זה אמיתי לגמרי: דוויט הווארד, אחד השחקנים עם הטאץ' הכי גרוע ב-NBA, מתכנן לזרוק שלשות באופן אינטגרלי החל מהעונה הבאה. הסנטר המאכזב של אטלנטה אמר אמש ל-ESPN ש"יש מאמן אישי באטלנטה שעובד איתי על זה. אני ממש רוצה להוסיף טווח קליעה למשחק שלי. אני מניח שזה מוזר לאנשים, כי כולם רגילים לראות אותי נלחם בצבע. אבל כדי להאריך את הקריירה שלי, אני חייב לגוון את היכולות".

דוויט הווארד, אטלנטה הוקס. AP
כן, גם אנחנו צחקנו כששמענו את זה. הווארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully