וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מילאנו תציע לסימונה פיאניג'אני חוזה לשלוש עונות"

6.6.2017 / 7:02

ב"גאזטה" טוענים שהקבוצה האיטלקית נחושה למנות את המאמן, לו יש חוזה בירושלים בעונה הבאה. גם אלסנדרו ג'נטילה צפוי לחזור לקבוצה. הלפרין אחרי נהריה: "ידענו שאנחנו יכולים לחזור לסדרה"

one

הפועל ירושלים הצליחה להישאר בחיים אמש (שני) אחרי שהשיגה אמש ניצחון חוץ בעור שיניה על עירוני נהריה והצליחה לאזן את סדרת רבע גמר הפלייאוף בליגת העל ל-2:2 .
בירושלים שחררו לחץ אחרי המשחק ואמרו: "אנחנו גאים בשחקנים על האופי שהראו. היינו בפיגור 2:0, זה היה נראה לא טוב. השחקנים באו, נלחמו, חלק מהם עלו עם זריקות. זו הקבוצה שאנחנו רוצים לראות. נלחמת ולא מוותרת, אבל עכשיו נשאר משחק אחד על כל העונה. אנחנו במומנטום טוב, ונצטרך את הקהל שלנו שיגיע וידחוף אותנו. זה משחק העונה שלנו", הוסיף הגורם.

לא מעט מחמאות קיבלו קרטיס ג'רלס וטרנס קינזי - שני השחקנים אשר אותם מעוניינים בהפועל ירושלים להשאיר. עם זאת, שוב המשחק לא היה חף מתקריות: סטודמאייר, שהביע לא אחת העונה את חוסר שביעות רצונו, נראה מאוד מתוסכל, וברבע האחרון, עת הכניס אותו המאמן לפרקט, קם השחקן, אולם לא לפני ששלח למאמן מבטים תקיפים.

ובינתיים, באיטליה מתגברים הדיווחים על כך שסימונה פיאניג'אני מאמן ירושלים, יעמוד על הקווים של מילאנו בעונות הבאות. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", עיתון הספורט הגדול באיטליה, מילאנו שרשמה עונה איומה השנה, תציע למאמן האיטלקי חוזה לשלוש עונות, כאשר גם אלסנדרו ג'נטילה עשוי לחזור למועדון. על פי הדיווח האיש החזק במועדון ליביו פרולי מחפש מאמן שמכיר את מילאנו והכדורסל האיטלקי ויש לו יכולת להרים פרויקט ארוך טווח כפי שעשה בעבר בהצלחה רבה בסיינה. יש לציין שלפיאניג'אני יש חוזה לעוד עונה בירושלים, כך שהוא יצטרך להגיע להבנות עם ראשי המועדון על התרת חוזהו לפני שהוא חוזר לאיטליה. מי שמוזכרים כמועמדים לאמן בירושלים בעונה הבאה הם עודד קטש ודן שמיר.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יעזוב אחרי עונה אחת? פיאניג'אני/אדריאן הרבשטיין

סימונה פיאניג'אני סיכם את הניצחון אמש: "הגיע לנו לנצח את המשחק הזה. התחלנו טוב את המשחק, כולם היו מרוכזים וביצעו את תוכנית המשחק. אני חושב שהשחקנים היו מוכנים מבחינה מנטלית, לקחנו החלטות נכונות בהגנה, והיינו יחד גם בהתקפה.

קינזי משחק גם כשהוא פצוע בגב, הוא עשה את זה במהלך העונה והוא לא השחקן היחיד ששיחק פצוע, כך גם ליאור אליהו. המשחק החמישי יהיה בלתי צפוי. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה היטב כבר. הכל יכול לקרות במשחק האחרון בינינו".

יותם הלפרין הוסיף: "לא ניצחנו את הסדרה, אלא חזרנו לסדרה. להרבה אנשים, ולא רק לנו, היה ברור שאנחנו יכולים לחזור לסדרה הזאת. יש לנו את העומק והכישרון לעשות זאת, והוכחנו את זה בשחק מול נהריה. הוכנו את זה אפילו שזה לא היה במשחק ענק שלנו, אלא משחק שהיה טוב הגנתית ושלטנו בו. עם זאת לא הצלחנו לגמור אותו. אנחנו חוזרים לארנה למשחק אחד. לא נשארו עוד הרבה משחקים, נותרו לנו בין משחק אחד לשלושה, אנחנו צריכים לדעת לגמור משחקים, כי אנחנו נותנים ליריבה מולנו לחזור. זה קרה הרבה פעמים העונה".

אוהדי הפועל ירושלים נשארו יותר מחצי שעה באולם אחרי המשחק והריעו לשחקנים, שחלקם שבו לפרקט להודות להם על העידוד. ל כך אמר הלפרין: "האוהדים שלנו נתנו הופעה מדהימה במשחק הזה. גם אם נהיה מודאגים מסיבות מקצועיות מהאוהדים שלנו אנחנו אף פעם לא מודאגים".


סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully