וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: למרות הניצחון, שינויים רבים צפויים בקיץ הקרוב

2.6.2017 / 17:55

סימונה פיאניג'אני ("הבעיה היא הביטחון של השחקנים") יעזוב אם לא יעפיל לגמר, ג'ון דיברתולומאו, כרם משעור ויוגב אוחיון על הכוונת, עתידו של בר טימור לוט בערפל, ומה לגבי ליאור אליהו, אמארה סטודמאייר והזרים? תמונת מצב

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניב מעוז

על אף הניצחון על עירוני נהריה, שהציל את העונה, לפחות באופן זמני, לראשי הפועל ירושלים ברור כי דרוש שינוי גדול בסגל, אולי גם בצוות המקצועי לקראת העונה הבאה. המאמן סימונה פיאניג'אני מבוקש בקאזאן הרוסית ואי הגעה לגמר הפיינל פור תחרוץ את גורלו בבירה.

במועדון מרכזים חלק מהמאמצים בניסיון לצרף לקבוצה את ג'ון דיברתולומאו ממכבי חיפה וכרם משעור מבני הרצליה - שחקנים שגם מכבי תל אביב סימנה לקראת העונה הבאה. למשעור יש חוזה לעונה הבאה בהרצליה, וכדי לשחררו יצטרכו בירושלים לשלם דמי יציאה בסך כ-50 אלף דולר.

עתידו של בר טימור לא ברור, כשהמו"מ תקוע עימו וישנם פערים כספיים, והנכונות של ירושלים לשלם לו תלויים גם בהצלחת המו"מ מול דיברתולומאו. לשחקן הצעות מחו"ל. ליותם הלפרין חוזה לעונה נוספת וכך גם לליאור אליהו, אולם בסביבתו של השני כבר הבהירו כי לא ימשיך אם פיאניג'אני יישאר בקבוצה. אם במכבי תל אביב יוחלט שלא להשאיר את יוגב אוחיון, הוא עשוי להיות אופציה עבור הקבוצה מהבירה, בה שיחק בעבר. ריצ'רד האוול, לו חוזה לשנתיים נוספות, צפוי להמשיך, זאת בניגוד לאייזק רוזפלט שמיעט לשחק העונה וניסיון לשחרר אותו נרשם עוד העונה, על אף חוזהו לעונה נוספת.

בגזרת השחקנים הזרים צפויים שינויים נרחבים: בירושלים מעוניינים שטרנס קינסי וקרטיס ג'רלס, להם חוזה לעונה הבאה, ימשיכו, אך טרם ברור אם יקבלו הצעה גבוהה יותר. אמארה סטודמאייר הביע נכונות להמשיך לעונה נוספת ומנסה להשיג אזרחות, בעוד טראוויס פיטרסון יעזוב וכך גם ג'רום דייסון, לו יש חוזה לעונה נוספת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים (שמאל) עם ליאור אליהו, טרנס קינזי. ברני ארדוב
מי יהיה כאן גם בעונה הבאה?/ברני ארדוב

פיאניג'אני: "הבעיה היא הביטחון של השחקנים"

בסיום ה-75:84 על עירוני נהריה, שצימק את סדרת רבע גמר הפלייאוף ל-2:1, אמר סימונה פיאניג'אני: "אנחנו עושים הכל, כי כשהקהל משלם כדי לראות אותנו צריך לתת מאמץ גדול. הבעיה היא מנטלית, כי כשהובלנו בשבע נקודות, בחדר ההלבשה זה היה כאילו היינו בפיגור שבע. לנהריה יש שחקנים איכותיים, אבל תקפנו בצורה הנכונה. הבעיה היא הביטחון של השחקנים. אני מקווה שבחוץ נצליח לקלוע, כי השחקנים שלנו כל הזמן מנסים וצריך לכבד אותם".

ריצ'רד האוול, שהיה טוב מאוד עם 16 נקודות ו-12 ריבאונדים, הוסיף: "רצינו לנצח, להפוך את הכל, אני מקווה שנצליח למשוך את זה גם למשחק הבא. היה חשוב מאוד להשיג נקודות מאיבודים, כי נהריה משחקת הגנה קבוצתית טובה. אני עושה מה שהמאמן מבקש ממני ואוהב לשחק עם אמארה".

בצד המפסיד, סיכם המאמן אריק אלפסי: "לא שיחקנו טוב היום לאורך הרבה דקות, זו לא האגרסיביות עליה דיברנו. עשינו המון טעויות בפיק אנד רול. ביום שני נבוא עם הקהל שלנו, נלמד מהטעויות ונבוא לעשות את הניצחון ולעלות לפיינל פור. לא שלחנו את ריצ'רד האוול לקו מספיק, אבל גם מזה נלמד. נתנו לו יותר מדי כבוד בצבע והוא צריך לעבוד בשביל הסלים האלה. לא שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח, אבל השחקנים שלי מספיק בוגרים ומנוסים כדי להבין שהמשחק הזה היסטוריה".

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. ברני ארדוב
עם הפנים למשחק 4. אלפסי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully