וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה מימשה את האופציה על קנאסביץ': "מאמין ביכולות שלנו"

7.6.2017 / 10:33

אחרי חידוש חוזיהם של מיקי גורקה וטוריאן גרין, גם הפורוורד חתם לעונה נוספת בקבוצה מהשרון: "החיבור לאוהדים משמח אותי". המאמן: "אחת המטרות שהצבנו הקיץ היא לייצר המשכיות בסגל"

one

פחות משבוע עבר מאז סיימה את בני הרצליה את עונת 2016/17, ובקבוצה כבר עומלים במרץ על הכנת הסגל לעונה הבאה, ובעיקר על שמירת השחקנים שהובילו אותו לעונה יחסית מוצלחת ולמקום החמישי בסיום העונה הסדירה בליגת העל. אחרי חידוש חוזיהם של המאמן מיקי גורקה והרכז טוריאן גרין, היום (רביעי) הודיעה הקבוצה מהשרון על מימוש האופציה גם על חליל קנאסביץ'.

"אחת המטרות שהצבנו הקיץ היא לייצר המשכיות בסגל", אמר המאמן מיקי גורקה שייפתח את עונתו הרביעית במועדון, "טוריאן וחליל שחקנים ואנשים מצוינים ואני שמח שהייתה לנו האפשרות להשאיר אותם אצלנו גם בעונה הבאה".

קנאסביץ' (26, 2.03), שחתם לעונה נוספת, רשם בעונה החולפת ממוצעים של 8.1 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-26 דקות למשחק. "כיף להמשיך לעונה נוספת בהרצליה, אני מאמין ביכולות שלנו להציג עונה מוצלחת נוספת", אמר קנאסביץ', "החיבור לקהילה ולאוהדים מאוד משמח אותי ואני רוצה לראות את האולם ממשיך להוות מבצר עבורנו גם בעונה הבאה".

עוד בנושא

מיקי גורקה חתם לעונה נוספת בבני הרצליה: "זה הבית השני שלי"
הפועל גלבוע/גליל: טל קרפלס סיכם לעונה נוספת
רביעי בפלייאוף: אילת וראשון לציון בקרב על הכרטיס לפיינל פור

שחקן בני הרצליה חליל קנאסביץ' מול שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. אדריאן הרבשטיין
נשאר בשרון. חליל קנאסביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully