וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: טל קרפלס סיכם לעונה נוספת

7.6.2017 / 9:28

הפורוורד שפספס את העונה שעברה בגלל פציעה בברך במהלך ההכנה לעונה, סיכם על המשך דרכו במועדון שמאמין בו. בית הלחמי עובד על בניית הסגל ויחתום בקרוב, בגן נר מקווים מאוד לשמור על סיגרס

one

הפועל גלבוע/גליל סיימה את העונה לפני כשלושה שבועות, ובימים האחרונים החלו בקבוצה לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה. על אף העובדה כי לא חתם עדיין באופן רשמי, המאמן אריאל בית הלחמי ימשיך במועדון ועובד כבר על הסגל, כשהשחקן הראשון שסוכם על המשך דרכו הוא טל קרפלס. הפורוורד, שהגיע בתחילת העונה שעברה לגן נר, נפצע במהלך ההכנה לעונה וקרע את הרצועה הצולבת ולא שב לשחק. במועדון היו מאוכזבים מאוד מהפציעה שלו, שכן בנו עליו כשחקן משמעותי, ומקווים שהעונה יראה את היכולת שלו.

קרפלס (27, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, אך לא זכה להזדמנות אמיתית והושאל בעונת 2009/10 לאליצור יבנה מהלאומית. את העונה שלאחר מכן פתח גם כן במדים הכתומים, אך בחר לעזור ליבנה בשנית. בקיץ 2012 חתם בעירוני נס ציונה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים, כשבעונה השנייה עזר לקבוצה להגיע לליגת העל כשרשם 12.5 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. בעונת 2013/14 יצא לרומניה בזכות הדרכון הרומני שלו וחתם ברובינארי, בה שיחק במשך שנתיים, כשבעונה השנייה הגיע עם קבוצתו עד לחצי גמר היורצ'אלנג' כשהוא רושם 5.9 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק. בעונת 2015/16 חזר לנס ציונה ורשם 4.2 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק ב-13.7 דקות בממוצע. משחק השיא שלו היה בניצחון החוץ על הפועל חולון, אז קלע 15 נקודות.

בגלבוע יודעים כי הסיכוי לשמור על מישהו מהשחקנים הזרים שאיישו את הסגל בעונה שעברה, והובילו את המועדון למקום התשיעי המכובד, נמוך. השחקן היחיד שקיים סיכוי כי יישאר הוא ג'ייסון סיגרס, ובמועדון שומרים עמו ועם סוכנו על קשר. מי שעוד צפויים להמשיך בקבוצה הם הקפטן חואקין שוכמן, והגארדים יחזקאל סקוורר וזיו בן צבי שרשמו עונה טובה מאוד.

טל קרפלס שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
עוד עונה בגלבוע. קרפלס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully