וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "הגיע לנו לנצח", אלפסי: "השופטים שרקו שריקה פחדנית"

מאמן הפועל ירושלים נשמע מרוצה אחרי ה-72:74 מול עירוני נהריה, שם המאמן רטן על השיפוט: "היו פה שני שופטי יורוליג, הם לא היו שורקים את זה ביורוליג". אליהו: "קינזי וג'רלס היו אדירים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל ירושלים איזנה הערב (שני) את סדרת רבע גמר הפלייאוף בליגת העל ל-2:2 מול עירוני נהריה. האדומים ניצחו 72:74 בנהריה והשלימו קאמבק אחרי שפיגרו כבר 2:0 בסדרה. קרטיס ג'רלס להט עם 20 נקודות, כולל שש שלשות, טרנס קינזי הוסיף 19 עם 7 מ-7 מהשדה.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים ניצחה 72:74 את עירוני נהריה

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
שחרר הרבה לחץ. פיאניג'אני/אדריאן הרבשטיין

קרטיס ג'רלס אמר אחרי המשחק: "ההגנה הכריעה את המשחק, במהלך האחרון הצלחנו לעצור אותם, עשינו עצירה הגנתית נהדרת בהתקפה האחרונה. אנחנו מעריכים את האוהדים שלנו תמיד, הם תומכים בנו. אנחנו צריכים לקחת אותם לאן שאנחנו רוצים ללכת. הם חשובים לנו מאוד. שיחקנו הגנה חזקה הערב, הם במגרש הביתי שלהם והצליחו לקלוע זריקות קשות, עכשיו אנחנו חוזרים הביתה ונצטרך לנצח".

פורוורד האדומים ליאור אליהו הוסיף: "רצינו גם במשחקים הקודמים, אבל דברים הלכו יותר טוב היום. בטח אחרי ההתחלה שנתנה לנו מומנטום חיובי. החזרנו את הסדרה אלינו למשחק חמישי, זה מה שרצינו. אנחנו שמחים שחזרנו מ-2:0, הכל מתנקז ליום חמישי. לפעמים צריך גם מזל והיום היה לנו אותו. טרנס וקרטיס היו אדירים היום".

המאמן המנצח סימונה פיאניג'אני: "אני חושב קודם כל ששיחקנו הגנה מצוינת בתחילת המשחק. אני חושב שהגיע לנו לנצח במשחק כי קיבלנו החלטות נכונות והשחקנים שנכנסו עשו עבודה טובה. שיחקנו עם מעט רגשות, קשוח ושלטנו במשחק. אנחנו לא צריכים להיות רגשניים מדי ולהילחץ. הפסדנו במשחק הראשון למרות שהיינו דומיננטיים, שום דבר לא גמור, משחק חמש יהיה קשה מאוד אם לא תהיה לנו האנרגיה להישאר מרוכזים במשך 40 דקות או יותר במשחק. זה מגיע לנו. דיברתי עם השחקנים כדי שיתחילו כמו שצריך, אנחנו צריכים לשחק 40 דקות כמו שצריך, זה פלייאוף".

מאמן נהריה אריק אלפסי נשמע מתוסכל ואמר: "אני חושב שכמו שהתחלנו את המחצית השנייה בהחלטות גרועות ובאי ביצוע מטרות שהצבנו לעצמנו, הובלנו וחזרנו למשחק, אבל קיבלנו החלטות לא נכונות בהתקפה. לא היינו צריכים להגיע לסיטואציה של הזריקה האחרונה הזו. עוד לא דיברתי על שופטים בסדרה הזו. היו פה שני שופטי יורוליג ברמה גבוהה, לא היו צריכים לקחת את השריקה ששרקו פה ביורוליג. נצטרך להרים את הראש, הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח את ירושלים ושאנחנו שם. החלטות קטנות גרמו לנו להפסיד. רצינו לנצח ולהיות בפיינל פור, אבל אני מקווה שיביאו שופטים אמיצים למשחק הבא שלא ישרקו את השריקות הפחדניות האלה ונבוא לנצח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully