וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במו"מ מתקדם עם בלאט: "מקווים שיחתום בימים הקרובים"

7.6.2017 / 11:23

המאמן מתקרב לחזרה להיכל אחרי שלוש שנים: ינחת בישראל בסוף השבוע וייפגש עם בעלי הצהובים, שאופטימיים למרות החיזורים מצסק"א. החוזה שהוצע לו: 1.4 מיליון דולר לעונה וחתימה לשלוש שנים

one

מה תהיה התחנה הבאה של דיוויד בלאט? העונה של דרושאפקה שלו הסתיימה רק לא מזמן, וכבר נראה שיש לו לא מעט מחזרות. אחת מהן היא מכבי תל אביב, כמובן, שמחפשת מאמן בכיר לעונה הבאה וסימנה אותו כמועמד העיקרי. בלאט ינחת בישראל ביומיים הקרובים וייפגש עם ראשי הצהובים, שאופטימיים בנוגע לצירופו. גם דייויד פדרמן יהיה נוכח בפגישה. "יש מגעים מתקדמים ואנחנו אופטימיים לגבי האפשרות לסכם איתו. מקווים שיחתום תוך יומיים-שלושה", אמרו בקבוצה, אחרי שכבר בשבוע שעבר הביעו אופטימיות באשר לצירופו. לבלאט הוצע חוזה לשלוש שנים תמורת כ-1.4 מיליון דולר לעונה.

אבל גם השכר האסטרונומי הזה לא בהכרח יביא אותו בחזרה לישראל, משום שעל פי דיווח ברוסיה, צסק"א מוסקבה מוכנה להשוות כל הצעה. בשלב זה גם היא מוכנה לשלם כ-4 מיליון דולר לשלוש שנים כדי להשיג את המאמן, שעשוי להגיע כמחליפו של דימיטריס איטודיס בעקבות סיום העונה המאכזב בפיינל פור היורוליג, בו הרוסים הפסידו בחצי הגמר לאולימפיאקוס.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הודיעה: מחירי המינויים יירדו, מזרחי יעלה ליציע
דיווח: "מילאנו תציע לסימונה פיאניג'אני חוזה לשלוש עונות"
דיווח: פנאתינייקוס מנהלת מגעים עם קית' לנגפורד

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
זה מתקרב. בלאט/ברני ארדוב

גם מילאנו הוזכרה כמועמדת אפשרית להנחית את בלאט, אולם על פי הדיווחים האחרונים באיטליה המועמד המרכזי שלה הוא מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני, שקיבל הצעה לשלוש עונות ועשוי לחזור לארץ המגף בתום עונה אחת בלבד בישראל.

בלאט הוזכר כמועמד להתמנות למאמן צסק"א לא אחת במהלך הקריירה. תקופתו כמאמן סנט פטרסבורג ולאחר מכן כהונתו כמאמן נבחרת רוסיה, אותה הצעיד להישגים מרשימים, הובילו לקשרי ידידות עם נשיא צסק"א אנדריי ואטוטין. עדיין לא ברור אם איטודיס, שנחשב למאמן מוערך ובכיר ביבשת, ימשיך בצסק"א, אולם על פי כל הסימנים אם יעזוב בלאט יהפוך למטרה המרכזית של הרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully