וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוטינוב, דובלייביץ', אדאמס, ג'קסון: רשימת הרכש של מכבי תל אביב

1.6.2017 / 13:58

לידי וואלה! ספורט הגיעו השמות המרכזיים שהצהובים סימנו: מגעים כבר החלו עם סנטר אולימפיאקוס, סנטר ולנסיה על הכוונת, גם אקס באסקוניה ורכז צסק"א מועמדים. גורם על בלאט: "זה נראה רציני"

one

מכבי תל אביב אמנם נמצאת בעיצומם של מאבקי הפלייאוף, אולם מאחורי הקלעים בקבוצה כבר גיבשו את השחקנים העיקריים אותם הם רוצים לצרף בעונה הבאה. הצהובים לא רוצים לעבור עונה מסויטת נוספת ושמים גדש גם על אופיים של השחקנים.

בשבועות האחרונים הגיעו ראשי המועדון להחלטה בנוגע למספר זרים, אותם הם ינסו לצרף לקראת עונת 2017/18 ולידי וואלה! ספורט הגיעו התכניות לבניית הסגל. בגזרת הגבוהים במכבי מעוניינים בניקולה מילוטינוב המשחק באולימפיאקוס. מילוטינוב (22, 2.13), סנטר אגרסיבי והגנתי שיכול לתפוס את עמדת הגבוה המשלים, שיחק בעבר בפרטיזן בלגרד. באולימפיאקוס העמיד העונה ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק. מגעים ראשונים עם השחקן כבר החלו, כאשר יש לציין שסן אנטוניו ספרס בחרה בו בדראפט והיא זו שמחזיקה בזכויות עליו . מילוטינוב חתם בקיץ 2015 על חוזה של שנתיים פלוס אופציה לשנה נוספת באולימפיאקוס. היוונים צריכים להודיע בקרוב האם ממשים את האופציה עליו או לא. מילוטינוב היה טוב בחלק האחרון של העונה, אבל מסתמן שקבוצתו לא תממש את האופציה.

עוד בנושא

21:05: מכבי תל אביב - בני הרצליה במשחק מספר 3
פדרמן: "שיבק לא מקבל שכר", מזרחי: "נדע לתגמל אותו"

ניקולה מילוטינוב, נבחרת סרביה. AP
החל כבר במגעים. מילוטינוב/AP

שחקן פנים נוסף בו הצהובים מעוניינים הוא סנטר ולנסיה בויאן דובלייביץ'. דובלייביץ לא ימשיך בולנסיה. בכל מקרה אנדולו ופנר רודפות אחריו, וגם יש עניין מה-NBA.

בגזרת הגארדים השמות הבולטים הם דריוס אדאמס, שהצטיין לפני שתי עונות בבאסקוניה (שיחק בעונה החולפת בסין) וארון ג'קסון, שמסיים חוזה בצסק"א מוסקבה וכבר סיפר בעבר על רצונו להצטרף למכבי תל אביב. דריוס אדאמס חתם בקיץ שעבר על 1.5 מיליון דולר בסין, אין לו חוזה לעונה הנוכחית, והדרישה עליו היא מעל מיליון דולר.

יש לציין כי במכבי טרם מינו מאמן והוחלט שלא לסגור עם שחקנים לפני שימונה מאמן, שיהיה מעורב בהחלטות. ראשי המועדון מסכימים פה אחד בנוגע לרצון לראות את דיוויד בלאט שוב על הקווים, ומירב המאמצים של ההנהלה מופנים להחתמתו. בקבוצה מספרים כי שוררת אופטימיות לגבי הצטרפותו של בלאט בעונה הבאה. "זה נראה רציני. אנחנו מבחינתו עושים הכל כדי שהוא יגיע למכבי", ציינו בקבוצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בדריוס אדאמס מפגיז 50 נקודות בליגה הסינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully