וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.6: מיטרוביץ' עובר לטורקיה, מילאן הנחיתה עוד רכש

קשר מכבי תל אביב ובני יהודה לשעבר סיכם במניסאספור מהליגה השנייה בטורקיה, רודריגס מוולפסבורג נחת במילאנו. לוקאקו בדרך ליעד מסתורי, קולאשינץ חתם בארסנל, פיולי בפיורנטינה

AP

העברות

* ארסנל הודיעה רשמית על צירופו של סיאד קולאשינץ ל"חוזה ארוך טווח" שפרטיו עדיין לא פורסמו. המגן השמאלי בן ה-23 מגיע בהעברה חופשית אחרי חמש שנים בקבוצה הבוגרת של שאלקה.

* סטפנו פיולי מונה למאמן פיורנטינה במקומו של פאולו סוזה.

* פטר בוס מונה למאמן דורטמונד. לידיעה המלאה

* שוער המשנה של מילאן, מרקו סטורארי, חתם על הארכת חוזהו עד 2018. השוער הוותיק (40) הגיע לרוסונרי בינואר האחרון וטרם שותף במשחק רשמי של הקבוצה, כאשר בשנתיים האחרונות שיחק בקליארי.

עוד בנושא

יום אחרי יום: עדכונים שוטפים מחלון ההעברות של הקיץ
פפה פותח פה: "לא אגיד שלום לזידאן, הוא ידע לפניי שאני עוזב"
טרגדיה בסין: שייק טיוטה עבר התקף לב באימון ומת

שמועות

* ניקולה מיטרוביץ', 30, קשר מכבי תל אביב לשעבר שהחל את העונה בבני יהודה וסיים אותה באנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי (שער אחד ב-14 הופעות), סיכם את תנאיו במניסאספור מהליגה הטורקית השנייה.

* ריקרדו רודריגס, המגן השמאלי של וולפסבורג ונבחרת שוויץ, נחת באיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות במילאן ולחתום על חוזה בקבוצה. עם נחיתתו אמר: "פורצה מילאן".

* פרט לכך, באיטליה מספרים שמילאן שמתכוננת למהפכה בסגל השחקנים בקיץ, מעוניינת בקשר לוקאס ביגליה מלאציו ובמגן הימני סרז' אורייה מפריס סן ז'רמן. שחקן נוסף שעל הכוונת של הקבוצה הוא מוסא דמבלה, החלוץ הצעיר שכבש 17 שערי ליגה השנה במדי סלטיק.

* ב"א-בולה" הפורטוגלי מדווחים שברצלונה מסרבת לשלם כ-50 מיליון יורו עבור נלסון סמדו המגן הימני של בנפיקה ומחכה שזו תרד בדרישותיה עבור השחקן. בינתיים 'ספורט' הקטלוני טוען כי ארנסטו ואלוורדה מתכוון להציע 45 מיליון יורו עבור הקטור ביירין.

* רומלו לוקאקו מצא קבוצה חדשה, אך נותר מסתורי באשר לזהותה. החלוץ הבלגי, שמבוקש במספר קבוצות גדולות, סיפר ל'סקיי' שהוא אינו יודע מתי תהיה ההודעה על המעבר, אבל ש"אני והסוכן שלי יודעים מה הולך לקרות". לתקשורת הבלגית אמר לוקאקו שמדובר בקבוצה מהפרמיירליג שתהיה בליגת האלופות בעונה הבאה, ככה שיש בעצם חמש אפשרויות.

* צ'לסי הגישה הצעה על סך 35 מיליון יורו לליון, עבור הקשר קורנטין טוליסו.

* ג'רמיין דפו עוזב את סנדרלנד אחרי שנתיים וחצי. חלוץ נבחרת האנגליה הוותיק אישר בראיון כי סיכם את תנאיו ועבר בדיקות רפואיות בבורנמות', לקראת מעבר לקבוצתו של אדי האו.

עוד באותו נושא

אופ"א פרסמה את "סגל העונה": שמונה נציגים לריאל, רק מסי בבארסה

לכתבה המלאה
ברומה שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה. AP
העסקה אמורה להיסגר השבוע. ברומה/AP

* שחקן הכנף של גלאטסראיי, ברומה, ממשיך להתקרב לר.ב לייפציג. בגרמניה מעריכים שהפורטוגלי בן ה-22 יעבור תמורת 15 מיליון יורו ושהעסקה תושלם בימים הקרובים.

* ב"טלגרף" טוענים שהמטרה העיקרית שמנצ'סטר יונייטד סימנה לקראת הקיץ הקרוב היא אלברו מוראטה מריאל מדריד, בו הם רואים כ"יורש לזלאטן איברהימוביץ' בחוד".

* סביליה מנסה למצוא נתיב לעסקה שתנחית את נוליטו ברמון סאנצ'ס פיסחואן. חלוץ מנצ'סטר סיטי מאוד רוצה לשוב לספרד אחרי עונה חיוורת למדי באנגליה.

* בלם לאציו, סטפן דה פריי, מקושר במעבר ליובנטוס - אולי כחלק מהפעלת לחץ של סוכניו על לאציו במסגרת המו"מ להארכת חוזה. ההולנדי בן ה-25 הוזכר גם כמועמד לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אך אלו חוששות מהיסטוריית הפציעות שלו.

* דיווחים עקשניים באיטליה טוענים שוויצ'ך שצ'סני מתקרב ליובנטוס. על פי אותם דיווחים, ארסנל השיבה בחיוב להצעה בגובה 14 מיליון יורו מצדה של אלופת איטליה. השוער הפולני שיחק בשנתיים האחרונות כמושאל ברומא.

* בולוניה, מארסיי ופ.צ קלן רודפות אחרי איבן סאנטיני. החלוץ הקרואטי כבש 15 שערים במדי קון הצרפתית בעונה החולפת והוא צפוי לעלות כ-6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully