וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א פרסמה את "סגל העונה": שמונה נציגים לריאל, רק מסי בבארסה

מלבד כריסטיאנו רונאלדו, הבלאנקוס הכניסו עוד שלושה שחקני הגנה וארבעה קשרים, בעוד היריבה הגדולה נאלצה להסתפק בנציג בודד. ליובנטוס ואתלטיקו מדריד שלושה נציגים, למונאקו שניים

AP

יומיים לאחר סיום העונה בליגת האלופות פרסמה היום (שני) אופ"א את "קבוצת העונה" של המפעל, הכוללת בסך הכול 18 שחקנים.

שני השוערים שנבחרו הם ג'אנלואיג'י בופון מיובנטוס, עליו נכתב שהוא ה"קמע של הקבוצה" ויאן אובלק מאתלטיקו מדריד, שהגיעה העונה עד לחצי הגמר והודחה מול ריאל מדריד בפעם הרביעית ברציפות.

ליובנטוס ואתלטיקו מדריד יש נציג אחד גם בין חמשת שחקני ההגנה, הבלם לאונרדו בונוצ'י עבור הגברת הזקנה והאורוגוואי דייגו גודין מהקולצ'ונרוס. מלבדם, אלופת אירופה ריאל מדריד שולחת לסגל שלושה שחקנים הגנה משלה: הקפטן סרחיו ראמוס, מרסלו ודני קרבחאל.

ריאל מדריד חוגגת נצחון ענק 3 ביוני 2017. רויטרס
האלופה שלחה שמונה נציגים/רויטרס

בין ששת שחקני הקישור יש לריאל לא פחות מארבעה נציגים, קאסמירו שכבש בגמר את השער השני, טוני קרוס, לוקה מודריץ' ואיסקו. גם מיראלם פיאניץ' מיובנטוס וטימואה בקאיוקו ממונאקו ברשימה.

להתקפה נבחרו חמישה שחקנים: מלך שערי המפעל בחמש העונות החולפות כריסטיאנו רונאלדו הוא הנציג השמיני של ריאל מבין 18 שחקני הסגל ולצדו, ליאונל מסי (היחיד מברצלונה), אנטואן גריזמן, ילד הפלא קיליאן אמבפה ורוברט לבנדובסקי.

בסך הכול, לריאל יש כאמור שמונה נציגים, לאתלטיקו מדריד וליובנטוס יש שלושה נציגים כל אחת, למונאקו יש שניים ולברצלונה ובאיירן מינכן אחד כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully