וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייק טיוטה עבר התקף לב באימון בייג'ינג ומת בבית החולים

הקשר מחוף השנהב התמוטט באימון כשבועיים לפני יום הולדתו ה-31. טיוטה שבשיאו נחשב לאחד מהקשרים האחוריים הטובים בפרמיירליג האנגלית, שיחק בעבר באנדרלכט, טוונטה וניוקאסל

שייק טיוטה במדי ניוקאסל. GettyImages
טרגדיה. טיוטה/GettyImages

הקשר שייק טיוטה התמוטט היום (שני) באימון בייג'ינג אנטרפרייסז ומת בבית החולים. על פי הדיווחים בסין, טיוטה עבר התקף לב ואחרי שמהמאמצים להצילו כשלו, נקבע מותו. טיוטה שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-31 בעוד כשבועיים, לבש את מדי נבחרת חוף השנהב 52 פעמים, זכה איתה באליפות אפריקה ב-2015 ושיחק בשני מונדיאלים: 2010 ו-2014.

הקשר האחורי הקשוח שיחק באנדרלכט הבלגית וברודה וטוונטה ההולנדיות. אם האחרונה אף זכה באליפות וגביע ב-2010. ברזומה שלו נמצאות גם שתי אליפויות עם אנדרלכט, אם כי הוא מיעט לשחק במדיה בתחילת הקריירה שלו.

ניוקאסל האנגלית רכשה אותו מטוונטה בקיץ 2010 תמורת כ-3.5 מיליון ליש"ט והוא הפך לשחקן מפתח באופן מיידי בצפון-מזרח אנגליה. בשיאו טיוטה נחשב לאחד מהקשרים האחוריים הטובים בפרמיירליג והוזכר חדשות לבקרים כמועמד לארסנל וצ'לסי.

בשנתיים האחרונות חלה ירידה במעמדו (את מרבית עונת 2014/15 החמיץ בגלל פציעה) ובפברואר 2017 ניוקאסל והשחקן הסכימו על התרת חוזהו תמורת פיצוי. הוא חתם לשנתיים בבייג'ינג אנטרפרייסז מליגת המשנה בסין והספיק ללבוש את מדיה ב-10 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully