וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.6: הפציעה של הזאר עלולה לטרפד את מעברו לריאל

הבלאנקוס מאבדים עניין בקשר צ'לסי הפצוע, ברצלונה סימנה תחליפים לטוראן שבדרך לארסנל, ראפיניה יקבל הצעה לחוזה חדש, מונאקו דחתה הצעה של סיטי על מנדי. כל השמועות וההעברות

AP

העברות

* דן אקסל זגאדו הצעיר עבר מפריס סן ז'רמן לבורוסיה דורטמונד.

* הבלם הברזילאי ויטור הוגו בן ה-26 עבר מפלמייראס לפיורנטינה, וחתם על חוזה ל-4 שנים עם אופציה לשנה נוספת.

שמועות

* ב"אס" הספרדי מדווחים: הפציעה שספג אדן הזאר בשריר הירך האחורי, ובגינה ייעדר כשלושה חודשים ולהחמיץ את פתיחת העונה, עשויה לבטל את עסקת מעברו לריאל. זינדין זידאן חשק בבלגי עוד לפני שמונה למאמן הבלאנקוס, ועל פי הדיווח הנשיא פלורנטינו פרס כבר התכונן להיפרד מ-115 מיליון יורו בקיץ כדי להחתימו, אולם מצבו הרפואי עלול להביא לשינוי בתוכניות.

* בלם ריאל מדריד, פפה, נמצא בדרכו לפריס סן ז'רמן לאחר שהגיע לסיכום עם סגנית אלופת צרפת על חוזה לשנתיים. לידיעה המלאה

* על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, מקסימיליאן פיליפ (23), שחקנה של פרייבורג, בדרך לבורוסיה דורטמונד עבור סכום העברה של כ-20 מיליון יורו. על מקסימיליאן פיליפ בכתבה של מיכאל יוכין

* ב"דון באלון" מדווחים שברצלונה מחזרת אחרי ויליאן וייגל קשרה המוכשר והצעיר של בורוסיה דורטמונד (21) והקטלאנים מוכנים להציע עבורו כ-50 מיליון יורו. וייגל עשוי לנצל את העזיבה של יורגן קלופ ולבקש לעזוב את המועדון בימים הקרובים.

* על פי דיווחים שמתפרסמים באנגליה האל סיטי שירדה לצ'מפיונשיפ עומדת למנות את ליאוניד סלוצקי, מאמן צסק"א מוסקבה ונבחרת רוסיה לשעבר, למאמנה החדש במקום מרקו סילבה.

* על פי דיווחים שהולכים ומתגברים באיטליה, פריס סן ז'רמן הציעה למסימיליאנו אלגרי חוזה מפתה של 10 מיליון יורו לעונת כדי לפתות אותו להגיע למועדון במקומו של אונאי אמרי.

* "לה פריסיאן" מדווח שברצלונה פנתה לפריס סן ז'רמן בנוגע לצירופו של אנחל די מריה, כמחליף אפשרי לארדה טוראן. "מונדו דפורטיבו" טוען שברצלונה מסתערת על עוסמאן דמבלה, 20, הקיצוני ההתקפי של בורוסיה דורטמונד, שכבר דחה את ברצלונה בעבר והעדיף את דורטמונד. עוד מדווח בעיתון הקטלאני שברצלונה רוצה שג'רארד דאולפאו יחזור, אבל "תחכה להחלטה שלו רק עד ה-30 ביוני", כשהשחקן עדיין מתלבט.

* שחקן נוסף שמבוקש בברצלונה הוא הקשרכריסטיאן אריקסן. על פי ה"אקטסרה בלאסט" הדני, שחקנה של טוטהאם כבר קיבל מסרים מגורמים בהנהלת ברצלונה, אך עדיין לא התבצעה פנייה רשמית. אריקסן אמר בנושא: "קשה להגיד לא לברצלונה, אבל כרגע יש לי חוזה בטוטנהאם".

* גארת' בייל מסביר בראיון בוויילס מדוע הוא רוצה להישאר בריאל מדריד ודחה הצעה ממנצ'סטר יונייטד: "לילות כאלה הם הסיבה שבגללה הפכתי לכדורגלן, בשביל זה הגעתי לריאל מדרד. אני רוצה להישאר ולהמשיך כאן".

* אנטואן גריזמן סיפק אתמול מסר מרגיע לאוהדי אתלטיקו מדריד, לאור העונש שספגה הקבוצה: "זו תקופה קשה למועדון. זה יהיה מלוכלך מצדי לעזוב עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ארסנל. רויטרס
לא מתכוון ללכת לשום מקום. אלכס אוקסלייד צ'מברליין/רויטרס

* ארדה טוראן סיכם את תנאיו בארסנל, וצפוי להשלים את מעברו לאחר שהתותחנים יגיעו להסכמה עם ברצלונה על סכום ההעברה.

* פאביו קואנטראו המגן השמאלי המחליף של ריאל מדריד יחזור בעונה הבאה לפורטוגל וישחק ככל הנראה בספורטינג ליסבון. כך על פי דיווחים בספרד.

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה לרדוף אחרי שחקני מונאקו, והפעם הקבוצה מהנסיכות דחתה הצעה שלה עבור בנג'מין מנדי.

* על פי דיווחים, מנצ'סטר יונייטד תודיע רשמית על החתמתו של ויקטור לינדלוף כבר בשבוע הבא. השדים האדומים ישלמו 30 מיליון ליש"ט על בלם בנפיקה בן ה-22.

* חלוץ לאציו, בלדה קייטה, צפוי לדחות הצעה מליברפול מכיוון שהוא מעוניין להצטרף ליובנטוס.

* קשר ארסנל, אלכס אוקסלייד צ'מברליין, צפוי לחתום על חוזה חדש בקבוצה למרות ההתעניינות מצידה של ליברפול.

* פיורנטינה, מילאן ולאציו רוצות להשיב לאיטליה את חלוץ סאות'המפטון, פאביו בוריני.

* מאמן ברצלונה החדש, ארנסטו ואלוורדה, מתכוון להציע חוזה חדש לראפיניה. הקשר בן ה-24 הוזכר כמועמד לליברפול ויובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully