וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבך: תאו הרננדז נעצר בחשד לתקיפה של בחורה אחרי בילוי לילי

הקיצוני ששייך לאתלטיקו מדריד וכיכב באלאבס אשתקד, תושאל אחרי שהבחורה טענה כי כפה את עצמו עליה, זרק אותה מרכבו וגרם לפציעתה. מוקדם יותר השנה הסתבך אחיו לוקאס בשל מקרה דומה

one

תאו הרננדז שחקנה של אתלטיקו מדריד ששיחק כמושאל באלאבס בעונה החולפת, היה אחד השחקנים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה בשל ביצועיו על כר הדשא. אולם, היום (שני) שמו מעטר את העיתונים בספרד מהסיבה הלא נכונה. ב"אל אספניול" מדווחים שהקיצוני בן ה-20 נעצר על ידי המשטרה בעקבות תקרית במועדון לילה במארבלה בליל שבת.

על פי הדיווח הרננדז, שנמצא חזק על הכוונת של ריאל מדריד אלופת אירופה, יצא מהמועדון יחד עם בחורה לרכב שהיה בסמוך למקום. על פי טענה הבחורה היא ביקשה ממנו להפסיק לגעת בה וזה סירב, המשיך לנהוג ברכב מספר דקות לפני ש"זרק אותה מהאוטו" וגם גרם לפציעתה.

הבחורה, כך על פי הדיווח, פונתה לבית החולים בקוסטה דל סול לפני שדיווח על התקרית למשטרה. אגב, מוקדם יותר השנה לוקאס הרננדז, אחיו של תאו נאלץ לבצע עבודות שירות וגם נקנס בעקבות תקיפה של חברתו. הרננדז בן ה-21 נחשב לאחד השמות החמים בכדורגל העולמי כשעל פי הדיווחים ריאל מדריד וברצלונה נאבקות על שירותיו בעונה הבאה. כזכור, הרננדז היה זה שכבש את השער היפהפה בבעיטה חופשית לזכות קבוצתו בהפסד 3:1 לברצלונה בגמר גביע המלך רק לפני 10 ימים.

תאו הרננדז אלאבס. רויטרס
מסתבך. הרננדז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully