וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הצמרת התחזקו, גררו ואופק ביטון בהפועל ירושלים, אוגו חוזר

החלון ייסגר ביום חמישי, דיווחים חיים: מכבי תל אביב משנה את פניה, מכבי חיפה עם חיזוק כפול, הופמייסטר במכבי פתח תקוה, בית"ר ברכבת הרים

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

חלון ההעברות של החורף יסתיים מחר (חמישי, 19:00) וקבוצות ליגת העל עסוקות בעיצוב סופי של הסגלים שלהן לקראת ארבעת החודשים האחרונים של עונת 2021/22. אנחנו כאן כדי לעדכן מהנעשה בליגה הבכירה, עד סגירת החלון.

ז'וזואה סה מצטרף למכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הפגזה כפולה של מכבי תל אביב לפני חצות. ז'וזואה סה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

00:05 - הפועל חיפה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם הקשר קווין טאפוקו על התרת חוזהו. כעת הקבוצה תנסה להחתים את המגן אורן ביטון מבית"ר ירושלים. (שלמה וייס)

23:59 - ועוד אחד במכבי תל אביב לפני סגירת הרישום לקונפרנס ליג: הבלם הפורטוגלי ז'וזואה סה חתם על חוזה כמושאל מלודוגורץ עד לסיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
הרכש הראשון של מלאדן קרסטאיץ'. ג'ורג'ה יובאנוביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

23:54 - אדוארדו גררו, שהיה מבוקש בכמה קבוצות בליגת העל, הצטרף להפועל ירושלים בהשאלה עד לתום העונה. שחקן הכנף הפנמי בן ה-21 כבש העונה שלושה שערים ב-25 הופעות במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות. פרט אליו הגיע בהשאלה גם אופק ביטון, קשרה של הפועל תל אביב. (אופיר סער)

23:11 - מכבי תל אביב הקדימה את שעת סיום הרישום לקונפרנס ליג והשלימה את רכישתו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' מצ'וקאריצ'קי בסכום של כ-1.9 מיליון יורו. החלוץ הסרבי חתם לשנתיים וחצי עם אופציה לשנתיים נוספות. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

22:45 - מכבי חיפה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם המגן הימני מיקאל אלפונס בן ה-32, שחקנה של אמיין הצרפתית שיחתום עד לסיום העונה. לירוקים תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות עם שחקן נבחרת גוואדלופ. (שלמה וייס) לידיעה המלאה

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא ישחק בלאומית. רובן ראיוס/ברני ארדוב

19:05 - רובן ראיוס הודיע כי לא יחזור לשחק בישראל. בחשבון האינסטגרם שלו כתב הקשר הספרדי: "לצערי לא אוכל לחזור לישראל. קיבלתי הצעה מהפועל עפולה, אבל הם לא יכלו להחליף זר אחד באחר. רצינו מאוד לחזור לגור בחיפה שאותה אני ומשפחתי אוהבים מאוד, אבל לצערי זה גם לא יצא מסיבות משפחתיות בריאותיות ואנו נמשיך בספרד. קבוצות אחרות יצרו איתי קשר, אבל מהסיבות שציינתי נמשיך בספרד. אוהב ומתגעגע לכולם".

18:47 - בית"ר ירושלים סיכמה במהלך היום עם מכבי תל אביב את המעבר של אדוארדו גררו וסגרה גם עם יואב הופמייסטר. הקבוצות המתינו עד השעה 16:00, אך בבית"ר לא יכלו לאשר את העסקאות בגלל ביטול המהלך עם ג'קי בן זקן וכך הופמייסטר חתם במכבי פתח תקוה וגררו עדיין על הכוונת של קבוצות רבות. (אופיר סער)

18:45 - בני סכנין הודיעה על צירופו של הבלם הצעיר מוחמד קונגו מבורקינה פאסו. השחקן חתם לשנה אחת עם אופציה לארבע נוספות וישחק תחילה בקבוצת הנוער.

מוחמד קונגו בני סכנין. בני סכנין, אתר רשמי
חיזוק לנוער. מוחמד קונגו/אתר רשמי, בני סכנין

18:41 - הפארסה בבית"ר נמשכת: שרון מימר הודיע לאלי אוחנה שלא ימשיך בקבוצה, אחרי אימון אחד בלבד. ההחלטה של מימר נובעת מהמצב בבית"ר והפעולה של משה חוגג, שמנסה להביא את יוסי אבוקסיס. (אופיר סער) לידיעה המלאה

18:00 - מ.ס. אשדוד מעוניינת באדוארדו גררו ושלחה מסרים למכבי תל אביב כדי להקדים את יתר הקבוצות שרוצות אותו. (יניב טוכמן)

17:50 - מכבי פתח תקוה הודיעה על צירופו של הקשר האחורי יואב הופמייסטר, שמגיע מהפועל תל אביב. השחקן בן ה-21 חתם במועדון עד תום העונה וחוזר לשתף פעולה עם ניר קלינגר שהביא אותו לשורות האדומים בקיץ. הקשר שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הספיק לשחק גם בבית"ר תל אביב, הפועל ניר רמת השרון ועירוני קרית שמונה. (רענן ברנובסקי)

ג'ון אוגו, הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
המצטרף ה-10 לנוף הגליל בחלון הזה. ג'ון אוגו/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

16:20 - ויקי כחלון, אלי בלילתי ואלעד שחף קיבלו הודעה מהפועל נוף הגליל, לפיה הם רשאים למצוא לעצמם קבוצה חדשה. (רענן ברנובסקי)

15:36 - מכבי חיפה בשיחות מתקדמות עם מגן זר. אם הדברים ייסגרו מולו, ריאן סטריין צפוי לעזוב ולחזור לשחק בליגה האוסטרלית. (שלמה וייס)

15:20 - הקאמבק של ג'ון אוגו לליגת העל הישראלית הוא עכשיו רשמי. הקשר הניגרי חתם בהפועל נוף הגליל. (רענן ברנובסקי)

ז'וזואה סה. Manuel Queimadelos, GettyImages
המחליף של הרננדס. סה/GettyImages, Manuel Queimadelos

15:07 - הפתעה מכיוון מכבי תל אביב: הבלם ז'וזואה סה נחת בישראל לקראת חתימה אצל הצהובים. כמו צ'יבוטה, גם הוא מגיע לישראל מלודוגורץ. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

14:37 - אחרי שמ.ס. אשדוד נסוגה מעסקת זרגרי ושועה, בית"ר ירושלים בבעיה. במצב הנוכחי המועדון לא יוכל להחתים את שרון מימר ושחקנים חדשים ובשל כך לא יצאה הודעה על מינוי המאמן, למרות שהוא כבר העביר היום אימון. (אופיר סער)

13:58 - מאוויס צ'יבוטה חתם לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה. (שלמה וייס) לידיעה המלאה

מאוויס צ'יבוטה, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אחרי האליפות בבולגריה, יזכה באליפות בישראל? צ'יבוטה/אתר רשמי, מכבי חיפה

13:51 - הסיכום הבשיל לכדי חתימה: עבדאללה חליחל הצטרף להפועל נוף הגליל בהשאלה עד סוף העונה. העולה החדשה שינתה מעט את החלק הקדמי בחלון ההעברות הנוכחי, כשחליחל, עומר פדידה ורונן חנציס הצטרפו בעוד קוון פרייטר עזב. (רענן ברנובסקי)

12:54 - מ.ס. אשדוד הודיעה: העסקה עם בית"ר מבוטלת, לא נרכוש את זרגרי ושועה. לידיעה המלאה

12:51 - עבדאללה חליחל סיכם את תנאיו בהפועל נוף הגליל ויושאל עד תום העונה מקבוצת אל נסאר האמירתית. בנוסף, הקשר הניגרי ג'ון אוגו יחתום רשמית במהלך היום ויצורף לקבוצה במקום קווין פרייטר ששוחרר ויעבור להפועל רעננה. (רענן ברנובסקי)

שחקן הפועל נוף הגליל, עבדאללה חליחל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
חוזר אחרי חצי שנה בדואבי. חליחל/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

12:40 - סוכמה העברת ג'ורג'ה יובאנוביץ' מצ'וקאריצ'קי הסרבית למכבי תל אביב. המחיר: 1.9 מיליון יורו. לידיעה המלאה

11:45 - רובן ראיוס פנה לקרלוס גרסיה והציע את עצמו לבית"ר תל אביב בת ים. במועדון מנהלים מגעים עם שני שחקנים מדרום אמריקה ויידעו עד הערב אם הם יוכלו להגיע בשל תקנות הקורונה גם אחרי סגירת החלון מחר ובתנאי שהרישום יושלם בזמן. אם זה לא יסתדר מולם, ראיוס ינחת מחר בבוקר לחתימה. הפועל עפולה שניהלה מגעים עם הספרדי בן ה-35, החליטה לא לצרפו. (יניב טוכמן)

11:07 - הפועל באר שבע מנהלת מגעים מתקדמים עם שני שחקני התקפה שמשחקים בחו"ל והחלטה לגביהם תתקבל בשעות הקרובות. אם שניהם לא יגיעו, עשויה הקבוצה לפנות לאופציית גוסטבו מרמנטיני מהפועל חדרה. ההעדפה היא לזרים אחרים, אך מפאת קוצר בזמן, הברזילאי עשוי להגיע אם רוני לוי יחליט שהוא מתאים לו. (יניב טוכמן)

שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני. לירון מולדובן
מועמד לבאר שבע במקרה שהאופציות האחרות ייפלו. מרמנטיני/לירון מולדובן

11:02 - בית"ר ירושלים במאמצים גדולים לצרף זר לחלק הקדמי לפני שחלון ההעברות ייסגר. אחד השחקנים שבקבוצה בודקים אפשרות להחתימו הוא פיליפ ואלנצ'יץ', שמתופקד בכנף ומתחת לחלוץ. הסלובני בן ה-30 סיים את חוזהו בה.י.ק הלסינקי (איתה פגש העונה את מכבי תל אביב) והוא שחקן חופשי. הוא נבחר פעמיים לשחקן העונה בפינלנד ובסך הכול רשם בליגה המקומית 114 משחקים ו-44 שערים.

11:00 - הפועל עפולה מהליגה הלאומית הודיעה על צירופו של השוער תומר הרן ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ואת העונה הנוכחית התחיל בבני סכנין. השוער דניאל בניש שוחרר. (שלמה וייס)

10:33 - הפועל באר שבע קיבלה הבוקר שיחת גישוש מעירוני קרית שמונה שהתעניינה בדוידה פטרוצ'י בהעברה ולא בהשאלה. המשמעות היא שאם עסקה כזו תצא לפועל, האיטלקי יחתום לשנה וחצי בקריה. מדובר כאמור עדיין בהתעניינות ראשונית. בהפועל באר שבע רוצים להשתחרר מהקשר גם אם לא יצרפו זר במקומו ב-24 השעות הקרובות. (יניב טוכמן)

פיליפ ואלנצ'יץ' שחקן ה.י.ק הלסינקי מול אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
שיחק נגד מכבי תל אביב העונה בקונפרנס ליג. ואלנצ'יץ'/רויטרס

10:29 - מאוויס צ'יבוטה יחתום היום רשמית במכבי חיפה ויהפוך לשחקן הקבוצה. (שלמה וייס)

10:23 - המגן רותם קלר הושאל ממכבי נתניה לקבוצת דיושג'ורי שמוליכה את ליגת המשנה בהונגריה. (רענן ברנובסקי)

10:14 - החלוץ מרשל אודה ינחת הערב בארץ ויצטרף לבני סכנין. זו תהיה הקדנציה השנייה של הניגרי בישראל אחרי ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה. (שלמה וייס)

מרשל אודה שחקן הפועל חדרה לפני מוסא בגאיוקו שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ינחת הערב. אודה/לירון מולדובן

9:43 - שרון מימר הגיע לבית וגן לקראת מינויו למאמן בית"ר ירושלים. הוא יחתום ויוצג בשעות הקרובות ובכל מקרה יעביר את האימון היום. (אופיר סער)

9:04 - בני סכנין פנתה להפועל חיפה בניסיון נוסף לצרף את עלי כיאל, אך בחיפה מסרבים לשחרר את הבלם. בסכנין גם מנסים למצוא קבוצה לניקולה צ'ירקוביץ' על מנת להיפטר מחוזהו. (שלמה וייס)

8:55 - מכבי פתח תקוה עדיין שוקלת לצרף שחקן אחד נוסף. שמותיהם של יואב הופמייסטר, שאמור להשתחרר מהפועל תל אביב וגם של סינטאיהו סלליך, שעשוי לשוב לישראל מטורקיה, עלו על הפרק. (רענן ברנובסקי)

שחקן הפועל תל אביב יואב הופמייסטר. ברני ארדוב
מלפפון חם לקראת סגירת החלון. הופמייסטר/ברני ארדוב

8:41 - בית"ר ירושלים סיכמה עם הפועל באר שבע על העברת דוידה פטרוצ'י וכעת האיטלקי צריך לתת את הסכמתו למהלך, כאשר הקבוצה מבירת הנגב תשלים את שכרו. במועדון מהבירה בודקים גם האפשרות לצרף את יואב הופמייסטר (הפועל תל אביב) ואדוארדו גררו (מכבי תל אביב). (אופיר סער)

7:44 - בהפועל חיפה עוסקים בניסיונות השחרור של מיקי סירושטיין וקווין טאפוקו ואם אחד מהשניים ישוחרר, יגיע מגן שמאלי. העדיפות היא למגן זר, אך אם אחד כה לא ינחת בתוך 24 שעות, בקבוצה ינסו לצרף מגן ישראלי. אורן ביטון הוא השם הבולט לאור ההערכה שמקס גרצ'קין לא ישוחרר מבית"ר ירושלים. (שלמה וייס)

7:02 - לאחר ההודעה שהתקבלה הלוואה, בית"ר ירושלים צפויה לסגור היום עם שרון מימר ולהודיע על מינויו למאמן החדש של הקבוצה. מימר אמור להגיע היום לבית וגן ולהתחיל לעבוד. (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully