וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר הודיע שלא ימשיך בבית"ר, אבוקסיס: "לא אגיע בלי ברכת הדרך מאוחנה"

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 19:34

המאמן נפרד כמה שעות אחרי אימון הבכורה בעקבות מצב המועדון והפעולה של משה חוגג בנוגע למי שאימן את בני יהודה, שהבהיר למקורביו כי לא יסכים להתמנות ללא הסכמת היו"ר

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

עוד יום דרמטי בבית"ר ירושלים. אם בבוקר נרשמה אופטימיות כלשהי בעקבות ההכרזה על קבלת הלוואות שיסייעו למועדון לצלוח את העונה הנוכחית, בשעות הצהריים המאוחרות התחושות התחלפו בחשש כבד - אחרי שמ.ס. אשדוד הודיעה שהיא נסוגה מעסקת שועה וזרגרי שהייתה אמורה להזרים לקופה 5.5 מיליון שקל.

המאמן המיועד שרון מימר כבר העביר אימון בכורה, אך הקבוצה לא הייתה יכולה להעבירו בבקרה. מבדיקות שערכה בקרת התקציבים, לחשבון של בית"ר עדיין לא עברו 3.5 מיליון שקל שאמורים היו להגיע מתורם ששמו לא נחשף, ולמרות שלטענת גורמים במועדון הסכום יעבור בשעות הקרובות, מימר כבר הספיק להודיע על עזיבה בעקבות פארסה ענקית חדשה שהתפתחה בבית"ר בשעות האחרונות.

הבעלים משה חוגג פתח בשיחות עם מקבילו בבני יהודה, ברק אברמוב, בנוגע לצירוף יוסי אבוקסיס ומינויו למאמן הקבוצה. הצעד נעשה ללא ידיעת היו"ר והמנהל המקצועי אלי אוחנה, שכבר החתים את מימר הבוקר.גורמים בבית"ר אומרים שאוחנה לא יקבל הנחתה כזו מלמעלה, לא יאשר את המינוי, ואם חוגג ירצה לבצע מהלך שכזה הוא יצטרך לפטרו.

שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
דרמה גדולה בבירה. מימר/מאור אלקסלסי

בין אם המהלך יצא לפועל ובין אם לא, אבוקסיס לא ימשיך בבני יהודה לאחר שהגיע להבנות עם אברמוב על פרידה. היה ניסיון לקיים פגישה הערב בין חוגג, אברמוב ואבוקסיס, אך בעקבות ההתפתחויות האחרונות היא נדחתה. אבוקסיס בעצמו לקח צעד אחורה והוא מנסה להבין בין היתר מה קורה עם מעמדו של אלי אוחנה. כזכור, השניים שיחקו ביחד בבית"ר והם נמצאים בקשר טוב. אבוקסיס אמר למקורביו בעניין: "לא יודע מה יהיה, בכל מקרה לא אאמן בבית"ר ללא ברכת הדרך מאוחנה".

מימר, שהמתין לשמוע תשובות עד הערב בנוגע לאפשרות להחתים שחקני רכש ולהבטיח שקט כלכלי עד תום העונה, החליט כאמור לוותר על ההצעה לאמן את בית"ר ירושלים לאחר הפנייה של חוגג לגבי אבוקסיס.

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. אודי ציטיאט
יגיע לטדי? אבוקסיס/אודי ציטיאט

מבחינת הצרות הכלכליות, לאור ההתפתחויות בגזרת העסקה עם אשדוד, שחקני בית"ר ירושלים יצרו קשר עם הנאמן יצחק יונגר וביקשו תשובות לגבי שכרם, כאשר נציגי חלק מהשחקנים בדקו אם יוכלו להשתחרר מהקבוצה עוד לפני סיום החלון. שחקנים אמרו לאחר האימון: "יונגר אמר שייכנס כסף ויהיו משכורות עד לסיום העונה. כרגע קשה להאמין לשום דבר במועדון הזה, אווירה מגעילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully