וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן ראיוס הציע את עצמו לבית"ר תל אביב בת ים ועשוי לחתום

2.2.2022 / 11:48

הספרדי הוותיק פנה לקרלוס גרסיה. במועדון ממתינים לתשובות משחקנים מדרום אמריקה ואם הם לא יצטרפו, ראיוס צפוי לנחות

תקציר: בית"ר תל אביב בת ים - הפועל באר שבע 3:0/ספורט1

רובן ראיוס פנה למאמן בית"ר תל אביב בת ים, קרלוס גרסיה, והציע את עצמו. במועדון מנהלים מו"מ עם שני שחקנים מדרום אמריקה ויידעו עד הערב (רביעי) אם אם יוכלו להגיע בשל תקנות הקורונה - גם אחרי סגירת החלון מחר ובתנאי שהרישום יושלם בזמן. אם העניינים לא יסתדרו מולם, ראיוס ינחת מחר בבוקר לחתימה. הספרדי בן ה-35 ניהל מו"מ עם הפועל עפולה בימים האחרונים, אך זו החליטה לוותר עליו.

ראיוס שיחק במכבי חיפה בשנים 2013-2015 וגילה בדרך כלל יכולת גבוהה, אבל הוא זכור בישראל בעיקר בגלל העבירה הקשה על רפי דהן, שבדיעבד גמרה לאחרון את הקריירה. אחרי שעזב את מכבי חיפה בקיץ 2015, הוא חתם בסושו הצרפתית ובשנים 2016-2020 שיחק באנורתוזיס פמגוסטה - בין היתר תחת רוני לוי. קבוצתו האחרונה הייתה בנדירמספור מליגת המשנה בטורקיה, בה סיים את חוזהו בקיץ ומאז היה בלי קבוצה.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה (ימין) מול יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גילה יכולת גבוהה, אבל זכור בעיקר בגלל אותה עבירה על רפי דהן. ראיוס/קובי אליהו

בית"ר תל אביב בת ים מינתה לאחרונה את קרלוס גרסיה למאמן הקבוצה, אבל הוא לא הצליחה לחלץ אותה ממעמקי התחתית. הקבוצה מדורגת כרגע במקום האחרון בטבלת הליגה הלאומית עם 18 נקודות, 7 נקודות מתחת למקום ה-14 שמוליך למשחקי מבחן ו-8 נקודות מתחת למקום ה-13 ששווה עונה נוספת בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully