וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ה יובאנוביץ' חתם במכבי תל אביב לשנתיים וחצי

2.2.2022 / 23:11

מחזיקת הגביע השלימה את צירופו של החלוץ הסרבי בן ה-22, שהגיע מצ'וקאריצקי תמורת 1.9 מיליון יורו: "אתן 100 אחוז בכל יום". יצחקי: "הוא אחד החלוצים המוכשרים בסרביה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי יפו ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) רשמית על השלמת העסקה של החורף בכדורגל הישראלי: החלוץ הסרבי ג'ורג'ה יובאנוביץ' חתם על חוזה לשנתיים וחצי (עם אופציה לשנתיים נוספות) בשורות מחזיקת גביע המדינה, ששילמה עבורו 1.9 מיליון יורו ובכך הפכה אותו לאחד השחקנים היקרים ביותר בתולדות המועדון.

יובאנוביץ' בן ה-22 הגיע מצ'וקאריצקי הסרבית, שתקבל 15 אחוזים ממכירה עתידית שלו. החלוץ גדל בפרטיזן בלגרד ובגיל 19 נרכש על ידי לוקרן הבלגית תמורת כ-450 אלף יורו, כאשר עונה לאחר מכן הוא עבר לקאדיס הספרדית שרכשה אותו בסכום שמוערך במיליון יורו. לאחר שלא התאקלם שם, הסרבי הושאל לקרטחנה מליגת המשנה ובהמשך שוחרר מקאדיס, כשאחרי מספר חודשים ללא קבוצה הוא הצטרף לצ'וקאריצ'קי.

החלוץ החדש הצטרף בזמן כדי להירשם למפגש הכפול עם פ.ס.וו איינדהובן בקונפרנס ליג וכעת תנסה מכבי תל אביב להשלים גם את עסקת הבלם ז'וזואה סה.

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
אחד היקרים בתולדות מכבי תל אביב. ג'ורג'ה יובאנוביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

יובאנוביץ' אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לאחר החתימה: "אני מאושר להצטרף למועדון כה גדול ומפורסם עם היסטוריה עשירה כמו מכבי. כשחקן עם המון תשוקה אני יכול להבטיח כי אתן 100 אחוז בכל יום, גם באימונים וגם על המגרש, בכדי להילחם עבור כולם במכבי ובעיקר עבור האוהדים".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי: "ג'ורג'ה הוא חלוץ מבטיח שלמרות גילו הצעיר צבר ניסיון רב במדינתו ובחו"ל. הוא מוכר מאוד בסרביה ונחשב כאחד החלוצים המוכשרים ששנותיו הטובות עדיין נמצאות לפניו. אני שמח כי ג'ורג'ה בחר להצטרף למכבי תל אביב ומאחלים לו בהצלחה. ברצוני לנצל הזדמנות זאת על מנת להודות למיטש גולדהאר שהראה שוב את המחויבות שלו כלפי חיזוק המועדון ועל העזרה שלו לאורך כל התהליך, שבסופו ההחתמה המשמעותית הזו הפכה לעובדה קיימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully