וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם הפורטוגלי ז'וזואה סה נחת ויחתום במכבי תל אביב

2.2.2022 / 15:07

שחקן לודוגורץ רזגארד בשנה וחצי האחרונות יתפוס את העמדה של לואיס הרננדס, שעזב לקאדיס. שיחק בעבר באנדרלכט, ווסקה וקסימפאשה ובנבחרת הצעירה של פורטוגל

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

הבלם הפורטוגלי ז'וזואה סה נחת הבוקר (שלישי) בישראל ויחתום במכבי תל אביב אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. סה בן ה-29 יהיה למעשה המחליף של לואיס הרננדס, שעזב השבוע לקאדיס הספרדית. מדובר בשחקן השני שהצהובים יצרפו כיממה לפני תום חלון ההעברות, בנוסף לחלוץ הסרבי ג'ורג'ה יובאנוביץ'. מכבי תל אביב שואפת כמובן לסיים את העסקאות עד 1 בלילה, כדי ששניהם יוכלו לשחק בקונפרנס ליג.

סה, ששיחק בלודוגורץ רזגארד בשנה וחצי האחרונות, התעניין והתייעץ עם מאוויס צ'יבוטה בימים האחרונים לגבי מכבי תל אביב. מחזיקת הגביע לא תיכננה להביא בלם, אלא שחקן כנף, אבל סה היה שחקן שמאוד מעניין את הצוות המקצועי ולכן כשעלתה אופציית צירופו, התקבלה החלטה להנחיתו לצורך חתימה.

ז'וזואה סה. Manuel Queimadelos, GettyImages
בדק עם צ'יבוטה לגבי מכבי ת"א. ז'וזואה סה/GettyImages, Manuel Queimadelos

סה גדל במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של פורטוגל. כשהיה בן 17 עבר לוויטוריה גימראייש ושיחק במדיה עד 2017 (בתווך הושאל לתקופה קצרה בצ'אבס). אחרי שגילה יכולת פנטסטית בעונת 2016/17 וסייע לגימראייש לסיים את העונה במקום הרביעי, סה נמכר לאנדרלכט תמורת 2.2 מיליון יורו.

הפורטוגלי שיחק באנדרלכט עונה אחת ובשנתיים הבאות הושאל לקסימפאשה הטורקית (בה שיתף פעולה עם סטיפה פריצה) ו-ווסקה הספרדית. בקיץ 2020 חזר לאנדרלכט ובאוקטובר שוחרר ממנה וחתם בלודוגורץ, לפני שחלון ההעברות בבולגריה נסגר. הוא סייע לקבוצה לזכות באליפות והתחיל את העונה הנוכחית כשחקן הרכב, אבל לאחרונה איבד את מקומו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully