וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה חתם לשנתיים וחצי במכבי חיפה: "הראו לי הרבה אהבה"

2.2.2022 / 13:57

חיזוק משמעותי לאלופה לפני סגירת החלון. שחקן ההתקפה של לודוגורץ, שהחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, נרכש תמורת מיליון יורו: "כבר חצי שנה אני מקבל הודעות מהאוהדים בכל מקום, הגשמתי חלום"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה מתחזקת: האלופה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של מאוויס צ'יבוטה לשנתיים וחצי עם אופציה לשנתיים נוספות. חלוץ לודוגורץ נרכש תמורת מיליון יורו ויחזק את הירוקים, שנמצאים בעיצומו של המאבק לאליפות שנייה ברציפות.

צ'יבוטה בן ה-25 הובא לישראל דווקא על ידי מכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הנוער שלה, עמה הוא זכה באליפות. אלא שבבוגרים הוא לא קיבל הזדמנות והושאל להפועל כפר סבא. הוא הספיק לשחק בהצלחה גם בבני יהודה כמושאל ובחורף 2019 חתם בלודוגורץ. הוא רשם בסך הכול 58 הופעות במדי אלופת בולגריה וכבש 13 שערים.

מאוויס צ'יבוטה, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מהירוק של לודוגורץ לירוק של מכבי חיפה. צ'יבוטה/אתר רשמי, מכבי חיפה

מאוויס צ'יבוטה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "הגשמתי חלום. כל המשפחה שתמכה בי מהרגע שהגעתי לפה, של הסוכן שלי, הם אוהדי מכבי חיפה. הוא תמיד אמר לי שהחלום שלו שאגיע למכבי חיפה, אז אני שמח. הוא גם גאה ושמח ואני מקווה שנטרוף את הדשא. אני מחכה למשחק הראשון ולגול הראשון שלי בסמי עופר, זו תחושה שאני לא יכול להסביר. מה אעשה ביום הזה? רק אלוהים יודע. כבר חצי שנה אני מקבל הודעות מהאוהדים בכל מקום. הם הראו לי הרבה אהבה ואני מקווה להחזיר להם בגדול".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המנהל הספורטיבי, גל אלברמן, אמר לאחר החתימה: "שמחים על הצטרפותו של מאוויס למכבי חיפה. מאמינים בכישרונו וביכולותיו לעזור לנו להשיג את מטרותינו קצרות וארוכות הטווח. אנחנו מאחלים למאוויס הצלחה מרובה, מלאה בהישגים ובחוויות בירוק".

המנכ"ל אסף בן דב: "אני שמח על ההצטרפות של מאוויס. מדובר בחיזוק שיוסיף מקצועית וחברתית. בהצלחה מאוויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully