וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה מגן ימני: מכבי חיפה סיכמה עם מיקאל אלפונס

2.2.2022 / 22:36

השחקן הגוואדלופי בן ה-32, שמחזיק באזרחות צרפתית, יחתום בחמישי על חוזה עד תום העונה עם אופציה ויתפוס את עמדתו של סטריין

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל חדרה ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

חיזוק, ניצחון ועוד חיזוק. זו הייתה יממה מוצלחת עבור מכבי חיפה, שזמן קצר לאחר ניצחון החוץ 0:2 על הפועל חדרה ברבע גמר גביע המדינה, הודיעה הערב (רביעי) כי הגיעה לסיכום עם המגן הימני מיקאל אלפונס.

אלפונס בן ה-32, שחקן נבחרת גוואדלופ שנולד בצרפת, מגיע מקבוצת אמיין מהליגה הצרפתית השנייה, במדיה רשם 51 הופעות (4 שערים ו-4 בישולים) בשנה וחצי. לפני כן שיחק גם בבורז'-אן-ברס, סושו ודיז'ון, במדיה שיחק 28 פעמים בליגה הבכירה. בעונה הנוכחית הוא רשם שער אחד ובישול אחד ב-16 משחקים. בנבחרת גוואדלופ הוא ערך עד כה 10 הופעות, כולל 4 כקפטן.

אחרי שנחת הבוקר בישראל ועבר את הבדיקות הרפואיות, ובהנחה שיקבל את השחרור מקבוצתו הנוכחית, אלפונס יחתום מחר על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, ובכך יהפוך לחיזוק השני של הירוקים בחלון ההעברות של החורף, לצד מאוויס צ'יבוטה שחתם מוקדם יותר היום. מי שיפנה את עמדת המגן הימני הוא ריאן סטריין, שיטוס מחר לאוסטרליה במטרה למצוא קבוצה חדשה ואם לא יעשה זאת ביממה הקרובה, הוא יוקפא על מנת לאפשר את רישומו של אלפונס כזר השישי בסגל.

מיקאל אלפונס, שחקן דיז'ון לשעבר. Jean Catuffe, GettyImages
המגן הימני החדש של מכבי חיפה. מיקאל אלפונס/GettyImages, Jean Catuffe

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון מה-0:2 על הפועל חדרה במשחק הראשון מתוך שתיים ברבע גמר גביע המדינה. הקבוצה של ברק בכר ערכה רוטציה בהרכב, אך זה לא מנע ממנה להראות דומיננטיות על היריבה, שהפסידה לראשונה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. דין דוד ששב להרכב נגח את הראשון של האורחים (19), בעוד נטע לביא כבש את שערו הראשון העונה וקבע 0:2, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

בן שהר נתן למארחת סיבה לדאגה כשנפצע ונאלץ לפנות את מקומו בפתיחת המחצית השנייה, כאשר עומר אצילי נכנס על חשבונו (49). האלופה יכלה גם להגדיל את יתרונה, אך הסתפקה בניצחון בפער של שני שערים, לקראת הגומלין בחיפה בעוד חודש. מאוויס צ'יבוטה שחתם בקבוצה נכח ביציע וצפה בניצחון קבוצתו החדשה.

בן שהר שחקן מכבי חיפה נדחף על ידי איבאילו מרקוב שחקן הפועל חדרה. דני מרון
פציעה מדאיגה. בן שהר/דני מרון

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "היינו היום הרבה יותר אגרסיביים מאשר בשני המשחקים הקודמים שהסתיימו בתיקו. השגנו ניצחון מול קבוצה טובה מאוד שנמצאת בפורמה, זו תוצאה טובה. עשינו שינויים בהרכב בהתאם לסגל שעמד לרשותנו, לאור החיסורים שהיו לנו. אנחנו לא צריכים להעביר שום מסרים, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. אחרי שני משחקים פחות טובים היה חשוב לנו להציג יכולת טובה. המשימה הבאה היא לחזור לנצח בליגה, זה לא יהיה קל - כי אשדוד היא קבוצה טובה".

על צ'יבוטה: "הוא שחקן טוב שאמור לעזור לנו. צריך לפרגן להנהלה שהשקיעה כסף והבינה שצריך להביא שחקן שיחזק את ההתקפה. האם יהיו עוד הפתעות עד סוף החלון? יכול להיות. אם יהיה משהו, אז נעדכן כשיהיה".

מאור לוי אמר בסיום: "שמח שזכיתי בכבוד הזה של השחקן המצטיין, רוצה להודות לחברים שלי לקבוצה. הם עוזרים לי, תומכים בי באימונים ובמשחקים. הפציעה? זה משהו קטן שיעבור. עם הזמן אני מקבל ביטחון, משחק יותר טוב ולומד מהשחקנים הכי טובים בארץ. אני מצליח להשתדרג פה. תמיד חלמתי להיות פה ולתת את הכי טוב שאני יכול. אם אני מצליח להביא את היכולת הזו למגרש, אני מרוצה ושמח. ידענו שאנחנו אחרי שני משחקים פחות טובים, באנו לתת הכול וניצחנו, אבל העבודה עוד לא הסתיימה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. דני מרון
לא מוותר. קורצקי/דני מרון

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי: "קשה לי להסביר מה קרה היום. פתחנו טוב, אבל מכבי חיפה השתלטה מהר על המשחק וכבשה בצדק. הגול השני הגיע בדקה קריטית ואפשר להגיד שגמר את המשחק. אני חושב שרצף המשחקים קצת פגע בנו. אנחנו לא נוותר, יש לנו משחק חשוב ביום ראשון, אבל ניתן את כל מה שיש לנו גם בגומלין".

על מרמנטיני: "הבנתי שיש שיחות לגבי מעבר שלו. אני מאוד אשמח שיישאר, הוא שחקן מאוד חשוב במערך שלנו, ואני עוד בכלל מקווה להשיג שחקן חיזוק. אז עזיבה שלו תפגע בנו. אנחנו מחפשים עוד שחקן כנף כדי לעבות את הסגל, מקווה שיגיע, ואם לא נסתדר עם מה שיש. יש לנו סגל מספיק חזק, כשהוא מלא - אני מקווה שנצליח לשמור על זה עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully