וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה נחת בישראל: "זו תוספת כוח משמעותית"

1.2.2022 / 15:55

מכבי חיפה תשלם מיליון יורו ללודוגורץ עבור השחקן, שיחתום אחרי הבדיקות הרפואיות. גורם: "עשינו הרבה כדי שהוא יגיע". במקביל, נמשכים הניסיונות למצוא מגן זר במקום ריאן סטריין. שחקן קבוצת הנוער הושאל לוויאדוליד

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מאוויס צ'יבוטה, שחקן הרכש החדש של מכבי חיפה, נחת היום (שלישי) בצהריים בארץ ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה יחתום בקבוצה. בחיפה הגיעו כזכור אתמול לסיכום עם לודוגורץ על העסקה, כאשר הירוקים ישלמו כמיליון יורו עבור צ'יבוטה.

בצוות המקצועי רצו מאוד לראות את צ'יבוטה נוחת בעיקר בגלל הגיוון שייתן בהתקפה, כאשר השחקן יכול לשחק גם בעמדות הכנפיים, גם בעמדה מספר 10 וכן בעמדת החלוץ. "אין ספק שזו תוספת כוח משמעותית מאוד" אמר גורם בקבוצה, "נקווה שלא יהיו תקלות אבל אין ספק שזה רכש שרצינו ועשינו הרבה כדי שיגיע".

שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה. Marc Atkins, GettyImages
חיפה תשלם עליו מיליון יורו. צ'יבוטה בירוק של לודוגורץ/GettyImages, Marc Atkins

במקביל, בחיפה ממשיכים לנסות לצרף מגן זר. הירוקים ינסו היום לבצע מהלכים נוספים על מנת לצרף את ג'ורדן איקוקו המגן של לודוגורץ, אבל אם המו"מ לא יצלח בחיפה עשויים ללכת על אופציות חליפיות שעומדות על הפרק, כאשר מי שיעזוב הוא ריאן סטריין. השחקן נפצע שוב ובמועדון רוצים לשחררו כדי לפנות מקום לזר. במידה שלא תימצא קבוצה, השחקן יוקפא על מנת לפנות מקום. אם לא יגיע מגן זר, סטריין כמובן יישאר בסגל.

עוד בוואלה!

בדרך למכבי חיפה: עסקת מאוויס צ'יבוטה סוכמה עקרונית

לכתבה המלאה

בתוך כך, מכבי חיפה הודיעה כי שחקן קבוצת הנוער יונתן ליש, שהגיע לכרמל מהפועל רעננה, הושאל עד תום העונה לוויאדוליד הספרדית עם אופציה לרכישה בקיץ. "מתרגש מאוד ורוצה להודות ליענקל'ה שחר ולצוות האדיר של מחלקת הנוער על המעבר", מסר ליש לאתר הרשמי של המועדון. במקביל, הבלם אדר אזרואל סיכם בהפועל רעננה והמגן הימני הזר, קאבה סונקו ששיחק כמושאל בהפועל עפולה, עובר למ.ס. כפר קאסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully