וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ה יובאנוביץ' נחת. מכבי תל אביב תשלם 1.9 מיליון יורו

2.2.2022 / 15:49

עסקת הענק של ינואר בכדורגל הישראלי: החלוץ הסרבי יהפוך לאחד השחקנים הכי יקרים בהיסטוריה של הצהובים. יחתום על חוזה ארוך טווח וירוויח כ-350 אלף יורו לעונה, קבוצתו הסרבית תקבל 15 אחוז ממכירה עתידית. כבש העונה 11 שערים בליגה הסרבית

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

סוכמה עסקת העברתו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' למכבי תל אביב והוא נחת בישראל לקראת השלמתה. מחזיקת הגביע תשלם לצ'וקאריצ'קי הסרבית 1.9 מיליון יורו והחלוץ בן ה-22 יחתום על חוזה ארוך טווח. יובאנוביץ' בן ה-22 צפוי להרוויח כ-350 אלף יורו לעונה. הסרבי שכבש העונה 11 שערים בליגה המקומית, יהיה אחד השחקנים הכי יקרים בתולדות המועדון. קבוצתו הסרבית תקבל 15 אחוז ממכירה עתידית שלו.

יובאנוביץ' גדל בפרטיזן בלגרד וכשהיה בן 19 נרכש על ידי לוקרן הבלגית תמורת כ-450 אלף יורו. אחרי עונה אחת נמכר לקאדיס הספרדית בסכום שמוערך במיליון יורו, אבל לא התאקלם ונשלח להשאלה בקרטחנה מליגת המשנה. הוא חזר לקאדיס בקיץ 2020, אבל שוב לא מצא את מקומו ובאוקטובר הבא שוחרר ממנה. אחרי כמה חודשים בלי קבוצה, הצטרף לצ'וקאריצ'קי ובה כבש עד כה 20 שערים ב-32 משחקי ליגה.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' במדי פרטיזן בלגרד, 2017. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מגיע לחזק את החוד. יובאנוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

במקביל לצירופו של החלוץ הסרבי ג'ורג'ה יובאנוביץ', במועדון רוצים לעבור הערב (רביעי, 19:30) בשלום את המשחק מול מכבי יפו במסגרת רבע גמר גביע המדינה. אף שיש גם גומלין לתקן, במכבי תל אביב לא רוצים להיות מופתעים הערב.

החדשה מבחינת סגל השחקנים למשחק היא שלראשונה יתלבש למשחק קשר קבוצת הנוער בר לין. השחקן התאמן באחרונה מדי פעם עם הקבוצה הראשונה והמאמן מלאדן קרסטאיץ' החליט להלביש אותו ולאפשר לו להשלים הערב 20 שחקני סגל. לין עשוי לקבל גם דקות ראשונות בקבוצה הבוגרת.

בתוך כך שמחים הבוקר במכבי תל אביב שאנריק סבוריט כבר כשיר והוא גם יתלבש למשחק הערב אחרי שבאחרונה מתח את שריר הירך האחורי ונעדר מכמה משחקים. קרוב לוודאי שסבוריט יבלה את רוב הדקות הערב על הספסל, אבל קרסטאיץ' ירצה להחזיר אותו לעניינים כדי שאפשר יהיה ליהנות ממנו בקרוב כבר בפתיחת המשחק.

מי שייעדרו הערב הם שחר פיבן ושרן ייני עקב פציעות. אדוארדו גררו לא יתלבש גם הערב כמו בשבת האחרונה בשל עבירת המשמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully