וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "שמחים על הניצחון, אבל הליגה יותר חשובה"

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 8:07

המלאבסים ניצחו במשחק הראשון נגד הפועל באר שבע בגביע, אבל הראש במפגש עם הפועל ירושלים: "נצטרך לבוא עם אותה אנרגיה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה הפתיעה כנראה אפילו את עצמה אמש (שלישי) לאחר שגברה 0:1 על הפועל באר שבע, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. המלאבסים השיגו לעצמם יתרון זעיר, לקראת הגומלין שיערך בעוד כחודש בטרנר.

עם כל הכבוד לשמחת הניצחון בגביע מאתמול, המשחק שבאמת מעסיק את אנשי פתח תקוה הוא קרב התחתית החשוב עם הפועל ירושלים בשבת ובצוות המקצועי מקווים לייצר המשכיות. אתמול כמה שחקני הרכב קיבלו מנוחה והזרים החדשים אדי מחרמיץ' (90 דקות) ויואן ניקולאסקו (62 דקות) הסירו חלודה.

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. קובי אליהו
הראש במשחק בשבת. קלינגר/קובי אליהו

"אנחנו שמחים על הנצחון בגביע, אבל הליגה יותר חשובה כרגע מבחינתנו", אמר גורם במועדון. "בגביע דברים עובדים אחרת עבורנו ועכשיו נצטרך להביא את אותן אנרגיות ואותה מחויבות, בעיקר הגנתית, למשחקים שעוד נותרו עד הפלייאוף התחתון".

בפתח תקוה שמחו לסיים אמש משחק עם רשת נקייה, דבר נדיר לאחרונה. המאמן ניר קלינגר פתח גם אתמול עם שלישיית בלמים, כאשר לצידו של מחרמיץ', שיחקו דניאל פלשר ומרכוס דיניז שהציגו יכולת טובה. לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים ישובו להרכב אור בלוריאן ואור אינברום, שריצו אמש עונשי הרחקה.

בפתח תקוה ינסו לנצל את היממה וחצי שנותרה עד סגירת חלון ההעברות לצירוף של שחקן נוסף לעיבוי הסגל. שמותיהם של יואב הופמייסטר, שאמור להשתחרר מהפועל תל אביב וגם של סינטיהו סלליך, שעשוי לשוב לישראל מטורקיה, עלו על הפרק, אך לא בטוח שאכן יצורפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully