וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלינגהאם, גם אמבפה: כך ריאל מדריד מתכננת את "קיץ הגלאקטיקוס"

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 6:49

ב"טלגרף" חושפים את התוכנית של הבלאנקוס: "לנצל את הכאוס בפ.ס.ז' כדי לשכנע את אמבפה לעזוב", בזמן שמחתימים את הכישרון הגדול של דורטמונד

בלינגהאם לא לבד: שערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

ריאל מדריד מתכננת מהלך כפול, ותרצה לרכוש הקיץ גם את ג'וד בלינגהאם, וגם את קיליאן אמבפה - כך מדווח ב"בלעדיות" ב"טלגרף" הבריטי, שמתאר את המהלך כ"עוד קיץ של בניית קבוצת גלאקטיקוס בבירת ספרד".

כידוע, שני השחקנים מקושרים לריאל מדריד. אתמול (רביעי) כבר דווח ב"בילד" הגרמני שבכירים בהנהלת ריאל מדריד ימריאו בימים הקרובים לגרמניה כדי לסגור סופית את עסקת רכישתו של ג'וד בלינגהאם.

הבלאנקוס מחזרים אחרי קשר בורוסיה דורטמונד כבר חודשים ארוכים, אבל ההוכחה לכך שיש התקדמות משמעותית במגעים הגיעה עם הדיווח שלגרמניה יגיעו יו"ר המועדון, חוסה אנחל סאנצ'ס והיועץ המשפטי חאבייר לופס-פארה. השניים אמורים לסגור את כל הקצוות. כזכור, בשבוע שעבר כבר פורסם בכלי תקשורת בספרד, בגרמניה ובאנגליה שבלינגהאם דחה את ליברפול ומנצ'סטר סיטי ובחר בריאל מדריד כקבוצתו הבאה.

ג'וד בלינגהאם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הנה זה בא. בלינגהאם/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
כל העיניים עליו. אמבפה/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

גם לקיליאן אמבפה יש היסטוריה ארוכה עם ריאל. בשנה שעברה כזכור אמבפה כבר סיכם בריאל מדריד, אבל בסוף ברגע האחרון שוכנע על ידי הנהלת פריז סן ז'רמן להאריך חוזה במועדון והוא נשאר בצרפת, שם ראה את ריאל זוכה שוב בליגת האלופות. על פי "טלגרף", "ריאל מדריד מנסה לנצל את הכאוס בפ.ס.ז' כדי להחתים את אמבפה ולשכנע אותו לעזוב את פריז".

לאחרונה בפריז יש לא מעט פרשיות ומתיחויות. רק לאחרונה הקבוצה עלתה לכותרות בגלל ההשעיה של ליאו מסי והיחס אליו, ניימאר תמך במסרים נגד אמבפה וקרא גם הוא בתקשורת שהקבוצה רוצה לשחררו, ולמעשה גם אמבפה עצמו העביר לאחרונה ביקורת פומבית על ההנהלה - אחרי שסרטון שהעלתה הקבוצה לקידום מכירת מינויים הציגה רק אותו עם שחקנים צעירים. אמבפה כתב ברשתות החברתיות ש"זו לא קיליאן סן ז'רמן", והמחיש את המתיחות בינו לבין ההנהלה. לאמבפה יש חוזה לעונה נוספת בפריז, עם אופציה לעונה נוספת, אבל לאחרונה סירב לחתום על חוזה לטווח ארוך יותר.

מהו שער העונה בליגת העל?

12%
עומר אצילי (הפועל ת"א – מכבי חיפה 1:0)
5%
יוני סטויאנוב (נס ציונה – בית"ר י-ם 3:2)
9%
יון ניקולאסקו (הפועל ק"ש – בית"ר י-ם 3:0)
43%
דין דוד (מכבי חיפה – מכבי ת"א 0:2)
5%
גרגורי מורוזוב (בית"ר י-ם – הפועל ת"א 1:2)
4%
זקאריה מוגיס (הפועל ת"א – מ.ס. אשדוד 2:1)
22%
פטריק טוומאסי (מכבי נתניה – מכבי ת"א 1:2)
הסקר הסתיים
30236 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully