וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר רוצה לעזוב, פריז סן ז'רמן מוכנה להקשיב להצעות

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 15:07

אל חלאיפי רוצה לבצע מהפכה בקיץ ולבנות סביב אמבפה. יונייטד, צ'לסי וניוקאסל לוטשות עיניים, ניימאר היה מוכן לשוב לברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.5/ספורט1

פריז סן ז'רמן עומדת בפני מהפכה של ממש בקיץ הקרוב. ליאונל מסי יעזוב, זה כבר ברור לכולם, וגם ניימאר נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון, כך לפי RMC ספורט והתקשורת הברזילאית. אשתקד ניסתה אלופת צרפת למכור את הכוכב ללא הצלחה, וכעת היא תנסה פעם נוספת.

עם זאת, כדי שזה יקרה, ניימאר יהיה חייב לוותר על חלק מהמשכורת שלו ותצטרך להימצא קבוצה שתסכים לשלם את הדרישות של פריז סן ז'רמן. לפי RMC, שלוש קבוצות לוטשות כרגע עיניים - מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וניוקאסל, שלושתן בעלות כיסים גדולים. ב-ESPN נטען כי בעלי הבלוז טוד בולי שוחח פעם נוספת עם ראשי סן ז'רמן לאחרונה, והוא מאוד רוצה לראות את החלוץ בסטמפורד ברידג' בעונה הבאה. חזרה לברזיל לא על הפרק, ולפי ESPN, הקבוצה היחידה בספרד בה ניימאר מוכן לשחק היא האקסית, ברצלונה.

ניימאר, פריז סן ז'רמן. רויטרס
לאן עכשיו? ניימאר/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"האסטרטגיה של פריז ברורה - לסיים את פרויקט הכוכבים", נכתב. "אחרי ההשעה העצומה, נאסר אל חלאיפי הבין שהוא רק התרחק מזכייה בליגת האלופות. הכוונה שלו היא להקיף את קיליאן אמבפה בשחקנים צרפתים צעירים שינסו להימנע מהכשלונות באירופה בשנתיים האחרונות".

אשר לניימאר עצמו, שמחזיק בחוזה בעיר האורות עד 2027, "לא היתה לו שום כוונה לעזוב", אך המצב השתנה לאחרונה - בין היתר לאחר שחלק מהאוהדים השרופים של סן ז'רמן מחו מחוץ לביתו ודרשו בעזיבתו. הכוכב נרכש תמורת 220 מיליון יורו בקיץ 2017 אך התקשה לעמוד בציפיות. העונה הוא כבר לא ישוב למגרשים, בשל ניתוח שעבר במרץ האחרון כדי לטפל בפציעה בקרסולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully