וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חשפו: ריאל פספסה את הולאנד - כי העדיפה את ויניסיוס ורודריגו

ב"מארקה" גוללו את הסיפור מאחורי המעבר שלא קרה ב-2017 וטענו: ספק אם הוא יקרה גם בעתיד. רודריגו: "אף אחד לא יודע איך עוצרים אותו"

ריאל מדריד תנסה לעשות הערב (שלישי, 22:00) את מה שמעט מאוד קבוצות מצליחות לעשות ולהצר את צעדיו של ארלינג הולאנד. אבל האם היא הייתה יכולה למנוע מעצמה את המאמץ העילאי הזה, ובמקומו ליהנות משירותיו של הסקורר הנורבגי בעצמה?

ב"מארקה" חושפים כיצד הבלאנקוס למעשה פספסו את הולאנד בשנת 2017, כשרק עשה את צעדיו הראשונים בקריירת הבוגרים. הולאנד נחשב בזמנו לכישרון גדול בנורבגיה והוא הוצע לבלאנקוס, שבחנו בכובד ראש את האפשרות להחתימו. בסופו של דבר, הם ירדו מהעניין והחליטו להתמקד בשני חלוצים צעירים אחרים. קראו להם ויניסיוס ורודריגו - שבצמד המפגשים בחצי גמר ליגת האלופות ינסו להצדיק את ההחלטה.

רודריגו עצמו, שפורח במשחקי ליגת האלופות, מודה שבחדר ההלבשה של ריאל חוששים מאוד מהולאנד לקראת צמד המפגשים. "דיברנו בעיקר עליו. אף אחד לא יודע איך עוצרים אותו", אמר הברזילאי.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
יראה לריאל כמה היא טעתה? הולאנד/רויטרס

כך או כך, ב"מארקה" טוענים שהמעבר שהתפספס ב-2017 היה אולי ההזדמנות האמיתית היחידה והאחרונה של ריאל לשים יד על הולאנד. אמנם החלוץ הנורבגי הצהיר בעבר על אהדתו לקבוצה ואמנם שמועות שונות קשרו אותו לבלאנקוס בשנים קודמות, אולם נראה שעתידו במנצ'סטר סיטי מובטח ונעול. לפי הדיווח, למרות שריאל מצויה ביחסים טובים עם הסוכנת של הולאנד, "אף אחד במועדון לא מאמין שהולאנד יצטרף בעתיד הנראה לעין".

סיטי אף הציעה להולאנד חוזה חדש הכולל שדרוג במשכורת בתמורה לביטול סעיפי היציאה, מה שבהכרח ישאיר אותו במנצ'סטר בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully