וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מסי ישחק בערב הסעודית". אביו: "שום דבר לא סוכם"

ב-AFP דווח כי הכל סגור, ב"לאקיפ" נטען כי "הושג סיכום בעל פה", אך חורחה מסי הבהיר: "נחליט רק בסיום העונה, הכל פייק ניוז"

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

ליאונל מסי ישחק בעונה הבאה ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו בערב הסעודית? כן, אם לשפוט על פי דיווח היום (שלישי) בסוכנות הידיעות AFP. "זה גמור, הוא ישחק בסעודיה בעונה הבאה", צוטט מקור המקורב לעסקה כאומר. באותו דיווח לא נקבו בקבוצה ספציפית, אולם בצרפת מעריכים כי מדובר באל-הילאל.

גם ב"לאקיפ" יישרו קו בשעות הצהריים, וטענו כי "למסי יש סיכום מילולי עם קבוצה בערב הסעודית, אך שום דבר עדיין לא נחתם. בסביבתו של השחקן נתנו אור ירוק, אך החוזה טרם נסגר". אמש דווח שם כי כי ההצעה הרשמית היחידה שיש לכוכב כרגע מגיעה מסעודיה, ודוסקסה איתו במהלך הביקור שלו במדינה בשבוע שעבר - ביקור שעלה לו בהשעיה מאלופת צרפת. מדובר בחוזה הגדול בתולדות הענף: 500-600 מיליון יורו לעונה, למשך שנתיים, עם אופציה לעונה שלישית. לשם השוואה, כריסטיאנו רונאלדו מקבל באל-נאסר כ-200 מיליון יורו לעונה.

יחד עם זאת ב-Get French Football News טענו ש"מקורבים למסי" הכחישו מכל וכל שישנו סיכום - גם לא כזה בעל פה. אביו של השחקן חורחה מסי הגדיל ופרסם פוסט הבהרה באינסטגרם, ובו כתב: "אין שום סיכום עם אף קבוצה לעונה הבאה. נחליט רק בסיום העונה הזו. שום דבר לא נחתם או סוכם בעל פה. מנצלים את שמו של ליאו לטובת פייק ניוז".

ליאונל מסי, ערב הסעודית. Yasser Bakhsh, GettyImages
מרוויח טוב מסעודיה גם בלי לשחק שם. מסי/GettyImages, Yasser Bakhsh

עוד על ליאו מסי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חוזהו של הפרעוש בפריז סן ז'רמן יסתיים ב-30 ביוני ואז יהפוך לשחקן חופשי. ברצלונה כמובן הייתה שמחה מאוד להחזירו אך נתקלת בקשיים כלכליים. יש לציין שמספר עיתונאים ברחבי היבשת הכחישו את הדיווח של AFP. לפי רשאד רחמן, "לא אופתע אם זה באמת יקרה, כי ברצלונה היא האופציה היחידה של ליאו באירופה כרגע, והיא טרם הגישה הצעה. לדעתי הוא לא יקבל החלטה סופית עד שהליגות יסתיימו העונה". עמיתו, ג'רארד רומרו, הוסיף כי הפרעוש טרם החליט, ומבחינתו - האופציה המועדפת היא עדיין ברצלונה.

כידוע, מסי הפך בשנה שעברה לשגריר של ערב הסעודית, בניסיון לשפר את תדמית המדינה ברחבי העולם ולעודד תיירות. בספרד חשפו היום את פרטי ההסכם המדובר, ובמסגרתו, כך מתברר, הוא משלשל לכיסו 7.5 מיליון יורו לעונה. החוזה של מסי הוא עד סוף 2023, ובסך הכל, הוא ירוויח 22.5 מיליון יורו כחלק מ"חבילת הבסיס" הכוללת ביקורים בחגים, קמפיינים שיווקיים ואזכורים ברשתות החברתיות.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
דיווחים סותרים. מסי/רויטרס

מי שקרא למסי לא לעבור לסעודיה הוא מרקו ואן באסטן. שחקן העבר האגדי אמר אתמול: "דעתי האישית היא שמעבר לכסף הסעודי יהיה צעד אומלל. הוא יוכל להרוויח המון כסף, אבל את הכסף הזה הוא כבר הרוויח בעבר, ועוד ירוויח בעתיד. הוא צריך לפעול מהבטן ולעשות מה שהוא אוהב, ולדעתי זה אומר לחזור לברצלונה. מסי פשוט חייב להיות הבוס של עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully