וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי התנצל: "חשבתי שנקבל יום חופשי, לא הייתי יכול לבטל את הנסיעה"

כוכב פריז סן ז'רמן התייחס להשעייה בעקבות הטיסה הלא מאושרת לערב הסעודית: "הנסיעה תוכננה מראש, כבר ביטלתי אותה בעבר"

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

לראשונה מאז שהושעה על ידי פריז סן ז'רמן לשבועיים, ליאונל מסי פרסם הערב (שישי) התייחסות לנסיעה שלו לערב הסעודית, שגררה את העונש הכבד מצד הקבוצה. כזכור, הארגנטינאי הגיע השבוע לריאד במסגרת הסכם חסות מבלי שקיבל על כך אישור, ונענש בחומרה. בימים שלאחר מכן אוהדי הקבוצה הפגינו מול משרדי המועדון בין היתר כנגד הכוכב, והאבטחה סביב ביתו תוגברה.

בהודעה שפרסם מסי בחשבון האינסטגרם הוא אמר: "חשבתי שנקבל יום חופשי ביום שאחרי משחק, כמו תמיד. תכננתי את הנסיעה הזו מראש ולא יכולתי לבטל אותה, כבר ביטלתי אותה בעבר. אני מתנצל בפני חבריי לקבוצה ואני מחכה לשמוע כיצד המועדון מתכוון לפעול לגביי".

מספר שעות לפני פרסום הסרטון, מאמן הקבוצה כריסטוף גאלטייה סיפר כי לא היה מעורב בהחלטה להשעות את מסי, והוא שמע על ההחלטה רק אחרי שהיא התקבלה על ידי ההנהלה.

ההודעה של מסי

פרשת הנסיעה והשעייה מהווה המשך ישיר ליחסים העכורים בין מסי למועדון ולקדנציה המאכזבת שלו בעיר האורות. הארגנטינאי כידוע מסיים את חוזהו הקיץ בבירת צרפת, וכל ההערכות מצביעות על כך שכחלק ממתיחת הפנים שתעבור הקבוצה, הוא יעזוב את המועדון.

ברצלונה עושה מאמצים כבירים כדי להחזירו לקאמפ נואו אחרי שנתיים, כשגם אל הילאל הסעודית רודפת אחריו עם הצעה רשמית בסך 400 מיליון דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully