וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי טס לסעודיה ללא אישור, דיווח: פ.ס.ז' תשעה אותו לשבועיים לפחות

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 21:46

כמה שעות אחרי ההפסד המביך ללוריין, הארגנטינאי הגיע לריאד במסגרת הסכם חסות ללא אישור ועל פי הדיווחים בצרפת נענש בהשעייה ממושכת. ז'רום רוטן: "ככה מתנהג שחקן מקצוען?"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

ביום ראשון רשמה פריז סן ז'רמן הפסד ביתי מביך של 3:1 מול לוריין. ליאו מסי שיחק 90 דקות במשחק הזה ויממה לאחר מכן הוא טס לסעודיה, זאת במסגרת הסכם חסות שיש לו עם המדינה לקידום התיירות בה. אלא שבצרפת מדווחים שהטיסה הזו התבצעה ללא אישור וללא ידיעת המועדון, כשגם חבריו של מסי לקבוצה שופתעו מהמהלך הזה.

על פי הדיווח הנוגע ליציאה שלו לערב הסעודית ללא אישור, מסי ביקש את האישור של גאלטייה המאמן וקמפוס המנהל המקצועי, אך לא קיבל אותו והציב עובדה מוגמרת. לטענת "רדיו מונטה קרלו" ו"לאקיפ", הוא ייענש בהשעייה מוחלטת לשבועיים - במהלכם לא יתאמן, לא ישחק ואף לא יזכה לקבל את שכרו.

הפוסט המדובר של מסי כחלק מהסכם החסות

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
טס לסעודיה בלי אישור. מסי/רויטרס

בפריז ניסו להסתיר את הנושא הזה תחילה, כאשר מסי מצידו ביטל פעמיים טיסות למדינה, שעל פי הדיווחים משלמת לו 30 מיליון יורו לשנה כדי לקדם אותה דרך פוסטים שהוא מעלה ברשת החברתית. מסתבר שמסי היה אמור לטוס לריאד גם אחרי משחק ליגת האלופות שבו הודחה הקבוצה מול באיירן מינכן, אך הוא היה מתוסכל והעדיף לוותר.

בפריז כאמור ניסו לטייח את הנושא, אבל כעת נטען בכלי התקשורת הגדולים בצרפת שהקבוצה לא מתכוונת הפעם לעמוד מנגד, תשעה אותו לשבועיים באופן מיידי ולא תשלם לו את שכרו בזמן ההשעיה. מסי אמור לחזור לפריז לקראת אימון הבוקר של הקבוצה מחר, כחלק מההכנה ליום ראשון שבו תתארח אצל טרואה במסגרת הליגה.

ז'רום רוטן, פרשן בכיר בצרפת, ביקר את התנהלותו של מסי ואמר: "אני לא מטיל ספק בקריירה של מסי ובכישרון שלו, אבל זה פיאסקו מוחלט מה שהוא עשה. נראה שאין לו את המקצוענות להגיד לעצמו 'אוקיי, זה לא נראה טוב עבורי לטוס לסעודיה משום שהייתי יוזלס נגד לוריין ונראינו כמו לוזרים במשחק הזה'. הקבוצה הזו גוססת והוא עוד יותר גוסס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully