וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי החליט לעזוב, בצרפת נפרדים: "השידוך שנולד בחטא התפוצץ בפרצוף"

אביו של הכוכב בישר לפ.ס.ז' כבר לפני חודש על ההחלטה, ב"RMC" מסכמים עידן: "שום דבר לא קרה כפי שהוא חלם. הוא מעולם לא הרגיש באמת בבית בפריז"

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

אחרי הפיצוץ עם פריז סן ז'רמן וההשעייה המתוקשרת, היום (רביעי) דווח על ידי פבריציו רומאנו כי ליאונל מסי החליט לעזוב את בירת צרפת עם סיום חוזהו בקיץ הקרוב. אביו חורחה בישר למועדון כבר לפני חודש כי אין בכוונת השחקן להאריך את חוזהו, כך שהצדדים ייפרדו אחרי שנתיים.

כצפוי, מסי המושעה לא נכח באימון הקבוצה היום לאחר שהביקור הלא מאושר שלו בערב הסעודית הוביל לצעדים משמעתיים נגדו. עכשיו בצרפת מתפנים לסכם את הקדנציה הקצרה, שהחלה בקול תרועה רמה והסתיימה בכישלון צורב.

"מסי אמור היה ליצור טריו אימתני לצד ניימאר וקיליאן אמבפה, אבל זה נשאר אך ורק בגדר פנטזיה. במציאות, הסיטואציה של פ.ס.ז' הייתה הרבה יותר מורכבת", כתבו. "הוא הגיע עם משכורת ענקית ומעמד של אל לקבוצה שכבר היו בה שני כוכבים באותו סדר גודל. זה היה בלתי אפשרי מלכתחילה. אז מגיע אמנם הגיע, אבל שום דבר לא קרה כפי שהוא קיווה שיקרה".

ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר, פריז סן ז'רמן. חשבון האינסטגרם של ניימאר, אתר רשמי
ככה זה התחיל/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ניימאר
קיליאן אמבפה, ליאונל מסי, ניימאר - שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
ככה זה הסתיים/רויטרס

"מסי התקבל בפריז כמו כוכב רוק, אוהדי פ.ס.ז' סגדו לו והיו מהופנטים מההילה שאופפת אותו", המשיכו. "אבל מסי לא יכול היה להאמין או לדמיין שתוך כמה חודשים דעת הקהל תתהפך נגדו בצורה כל כך ברוטלית. אבל האמת היא שזה נועד לכישלון. מסי מתח את הגבולות של הפרוייקט הרבה יותר ממה שהיה ניתן. לחבר בין הכוכבים הגדולים בעולם לא מבטיח הצלחה של קבוצה, ובוודאי לא מבטיח זכייה בליגת האלופות. מסי אמנם הראה ניצוצות של גאונות, אבל היה רחק מלעמוד בציפיות העצומות. כנראה שהוא מעולם לא הרגיש באמת בבית בפריז".

"למרות התקוות של אוהדי פ.ס.ז', העזיבה של מסי נראית כעת בלתי נמנעת. מה יזכר מהקדנציה שלו בפריז? רק התחושה שחזינו בהשלכות הידועות מראש של נישואים רעים ומאולצים שהחלו מהסיבות הלא נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully