וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באוהדי פ.ס.ז' מפגינים ומקללים את מסי: "תעיפו את שכירי החרב"

האולטראס הביע מחאה מחוץ למשרדי המועדון וקרא לכוכב "בן *ונה". בנוסף דרשו מהנשיא להתפטר: "אין קפטן לספינה הזו, מביישים אותנו כל העונה". לאחר מכן המשיכו לביתו של ניימאר

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

ימים סוערים במיוחד עוברים על פריז סן ז'רמן. אלופת צרפת ספגה הפסד ביתי מביך ללוריין והפער שלה בפסגה קטן לחמש נקודות בלבד, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה. בנוסף על כך, ליאונל מסי הושעה לשבועיים לפחות לאחר שטס לערב הסעודית מבלי לקבל אישור, והיום (רביעי) פורסם כי כבר לפני חודש האב חורחה מסי הודיע למועדון כי בנו יעזוב כשחוזהו יפוג בקיץ.

בעקבות שרשרת האירועים, אוהדים מהאולטראס של פריז סן ז'רמן הגיעו הערב למשרדי המועדון כדי להפגין ולהוציא תסכול ועצבים על הדמויות הבכירות במועדון. "נמאס לנו משכירי החרב, צריך להעיף את מסי, ובמיוחד את הנשיא נאסר אל חלאיפי", קרא מנהיג האוהדים ששילהב את הקהל.

"אין קפטן לספינה הזו", קראו האוהדים נגד אל חלאיפי, "אנחנו רוצים נשיא יותר נוכח, שמסכים להיפגש איתנו כשאנחנו מבקשים ממנו. השחקנים מביישים אותנו כל העונה".

מסי גם "זכה" לקללות באופן אישי, כאשר האוהדים שרו "מסי בן *נה" בספרדית וצרפתית. כידוע, מדובר בהמשך ישיר ליחסים העכורים בין השחקן לאוהדים, ששרקו לו בוז במספר משחקים ביתיים לאחרונה. קריאות הושמעו גם נגד ניימאר ומרקו וראטי, שניים מהשחקנים הוותיקים במועדון. לאחר מכן המשיכו האוהדים לביתו של ניימאר וקראו לו לעזוב את הקבוצה.

בצד המקצועי, פרט להיעדרויות של מסי המושעה וניימאר הפצוע מהמשחקים הקרובים, כריסטוף גאלטייה ייאלץ להסתדר ללא נונו מנדש הפצוע עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully