וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד מביך לפ.ס.ז' מול לוריין, מארסיי רק חמש נקודות ממנה

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 23:39

חכימי הורחק, אמבפה כבש שער הזוי והאלופה פישלה עם 3:1. השנייה בטבלה ביצעה מהפך שישי העונה (1:2 על אוקזר) והגבירה את הלחץ

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

אחרי שפינתה את מוצאי השבת לטובת גמר הגביע, הליגה הצרפתית המשיכה הערב (ראשון) את המחזור ה-33 ואולי בישרה על פתיחתו של מאבק אליפות. המוליכה פריז סן ז'רמן שוב פישלה והפסידה 3:1 בביתה ללוריין, כאשר מארסיי השנייה הפכה ל-1:2 על אוקזר וכעת מפגרת אחריה בחמש נקודות בלבד. עוד לפני כן מונאקו הובסה 4:0 על ידי מונפלייה בבית ואילו אנז'ה ירדה רשמית אחרי שמונה שנים רצופות בליג 1 בעקבות הפסד 4:2 לראן. ליל החמישית הביסה בשבת 0:3 את אז'קסיו שבדרך חזרה לליגת המשנה.

המחזור יגיע לסיומו באמצע השבוע עם משחקיהן של שתי פיינליסטיות הגביע. הזוכה המאושרת טולוז תארח בשלישי את לאנס המדורגת שלישית ואילו נאנט המובסת תתארח ברביעי אצל ברסט לקרב תחתית קריטי.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
מה יהיה? ליאו מסי/רויטרס

פריז סן ז'רמן - לוריין 3:1

כן, זה ככל הנראה יסתיים בסופו של דבר באליפות 11, שתהפוך אותם לשיאני הזכיות בליגה הצרפתית, אך הפריזאים ממשיכים לפשל עם הפסד ליגה שישי העונה, והפסד בית ראשון ללוריין מאז אוגוסט 2011.

אנזו לה פה הימם בדקה ה-15, אשרף חכימי הורחק בכרטיס צהוב שני (20), אך קיליאן אמבפה הצליח לאזן בשער הזוי (29) - לאחר שדרש פנדל ולא קיבל, ראה את שוער האורחת איבון אמבוגו מניח את הכדור על הדשא, חטף לו אותו וגלגל פנימה, לתדהמת היריבה. אלא שלדרלין יונגווה כבש מקרוב (38) אחרי מבצע יפהפה של רומן פבר, ובדקה ה-89 שם במבה דיינג את הדובדבן על הקצפת, אחרי מתפרצת שכללה אפס הגנה מצד המארחת.

עוד בוואלה!

מסי ממשיך להתרחק מפ.ס.ז', מריו קמפס: "עדיף שלא ישוב לברצלונה"

לכתבה המלאה
שחקני מארסיי חוגגים עם אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
עוד שער ניצחון. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

מארסיי - אוקזר 1:2

אז אולי בכל זאת לפ.ס.ז' יש סיבות להילחץ? המדורגת שנייה ביצעה מהפך מהיר וכעת רחוקה רק חמש נקודות מהפסגה כשיש עוד 15 בקופה. אוקזר המתאוששת, שנחלצה מהקו האדום בעזרת 10 נקודות מ-12 האחרונות, חיפשה ניצחון ראשון על מארסיי מאז דצמבר 2009 ועלתה ליתרון מפתיע בסטאד ולודרום בדקה ה-33, כאשר ביראמה טורה ניצל הדיפה מוזרה של פאו לופס בכדור חופשי ושלח וולה אדיר מ-20 מטרים אל הרשת. אלא שמארסיי היא מלכת המהפכים של הליגה הצרפתית והערב היא עשתה את זה בפעם השישית העונה. בדקה ה-75 היה זה הטורקי ג'נגיז אונדר שהשתחרר יפה ברחבה וירה בימין פנימה, ואחרי שתי דקות מתאו גנדוזי המחליף הכניס כדור עומק נהדר לאלכסיס סאנצ'ס שכבש את ה-13 שלו העונה בליגה. ניצחון חשוב לאיגור טודור לפני הביקור בלאנס בשבת.

פטו מאואסה, שחקן מונפלייה. VALERY HACHE, GettyImages
ניצחון נדיר במונאקו, ואיזה ניצחון. פטו מאואסה/GettyImages, VALERY HACHE

מונאקו - מונפלייה 4:0

אחרי התבוסה ללאנס 3:0 במחזור הקודם, מונאקו ספגה מהלומה ביתית קשה ונדירה (מונפלייה ניצחה לפני כן רק פעמיים בסטאד לואי השני) ונראית עכשיו רחוקה מהמקום השלישי שמוביל לליגת האלופות. ארנו נורדין כבש צמד (28, 72) ובישל לסטפי מאביבידי (79) ופטו מאואסה הצטרף לחגיגה בתווך (65). קרפין דיאטה שהתעמת באימון מונאקו עם המאמן פיליפ קלמון לאחר שזה מתח עליו ביקורות, ירד לספסל, נכנס כמחליף ולא הושיע.

אנדרה גומש עם רמי קאבלה שחקני ליל. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
הצמד היחיד שלו בקריירה היה בברצלונה לפני שש שנים. אנדרה גומש/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

ליל - אז'קסיו 0:3

החמישית בטבלה נמצאת כעת רק שתי נקודות מאחורי מונאקו ויכולה להשיג כרטיס לליגה האירופית, בעוד הקבוצה מקורסיקה קרובה לירידה אחרי עונה אחת בלבד. כוכב המשחק היה רמי קאבלה, שהכין בעקב לאנדרה גומש שהפציץ פנימה מרחוק (22) ובישל לו עם עוד עקב 11 דקות לאחר מכן. לפורטוגלי היה רק שער אחד בליגה עד הערב. קאבלה כבש בעצמו מקרוב את השלישי בדקה ה-37 אחרי הכנה של ג'ונתן במבה, ושער נוסף שלו נפסל בדקה ה-57.

משחקים נוספים

ראן - אנז'ה 2:4
לראן: אמין גואירי (25), סדריק הוטונג'י (עצמי, 35), ז'רמי דוקו (54 ו-84). לאנז'ה: נביל בנטאלב (19 בפנדל), איברהימה ניאן (42)

קלרמון - ריימס 0:1
לקלרמון: גרז'ון קיי (4)

טרואה - ניס 1:0
לניס: הישאם בודאווי (2)

מה נותר למוליכות?

פריז סן ז'רמן:

טרואה (חוץ)
אז'קסיו (בית)
אוקזר (חוץ)
שטרסבורג (חוץ)
קלרמון (בית)

מארסיי:

לאנס (חוץ)
אנז'ה (בית)
ליל (חוץ)
ברסט (בית)
אז'קסיו (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully