וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ממשיך להתרחק מפ.ס.ז', מריו קמפס: "עדיף שלא ישוב לברצלונה"

בצרפת טוענים שהאלופה מתכננת את העונה הבאה ללא הפרעוש, גם בספרד מיישרים קו. כוכב העבר: "אם יישאר בפריז, יגיע רענן יותר למונדיאל הבא"

שערי השבוע - 25.4/ספורט1

ליאונל מסי עם רגל וחצי מחוץ לפריז סן ז'רמן, כך מדווחים היום (רביעי) בתקשורת הצרפתית. לפי "לה פריזיאן", האלופה כבר החלה לתכנן את העונה הבאה כשהיא בחשבון שהפרעוש לא יאריך את חוזהו, שכן טרם השיב להצעה להישאר לעונה נוספת. לפי אותו דיווח, אביו, חורחה מסי, דרש משכורת גבוהה יותר, אולם נאסר אל-חלאיפי סירב והציע חוזה לעונה נוספת בתנאים זהים לאלה עליו חתמה המשפחה בקיץ 2021.

בספרד טוענים שלא מדובר רק בעניינים כספיים. לפי "אס", "בסביבת מסי מחכים לראות איזה פרויקט פריז סן ז'רמן מתכננת לקראת העונה הבאה, איזה מאמן יהיה על הקווים, איך ייראה קמפיין ליגת האלופות". ב"מארקה" נכתב היום כי "פריז רוצה שליאו ימשיך, אבל לא בכל מחיר. נראה שהמועדון לא מצליח לעמוד בדרישות שלו".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא רק עניין כספי. מסי/רויטרס

עוד על עתידו של ליאו מסי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אבל לא כולם משוכנעים שמסי צריך להשלים את הקאמבק המרגש ולשוב לברצלונה. לפי כוכב העבר של נבחרת ארגנטינה, מריו קמפס, "זה לא יהיה בריא מצד ליאו לחזור. עדיף לו להישאר בצרפת, כך שיגיע רגוע למונדיאל הבא. המטרות של ברצלונה אחרות, הם עדיין בבניה אחרי העזיבה שלו ויש שם הרבה בעיות. אני אנוכי, וחושב על נבחרת ארגנטינה, ומהבחינה הזו, הוא יגיע רענן יותר מצרפת".

על שריקות הבוז שספג הפרעוש במשחקים האחרונים מאוהדי סן ז'רמן אמר קמפס: "הוא משחק בצרפת, המדינה שהפסידה לנו בגמר. כואב להם לראות את השחקן הטוב בעולם לא מתפקד כפי שתפקד בקטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully