וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק מתקרב: "80 אחוז שמסי יחזור לברצלונה, שני שחקנים בכירים יעזבו"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 13:46

ג'רארד רומרו חושף: "הקטלאנים כבר גיבשו את המתווה לחזרתו של הכוכב הגדול ומתכננים גם קיצוץ משמעותי בשכר שחקנים כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי"

כריסטיאנו רונאלדו עושה עבירה חריפה במשחק ההפסד של אל נסאר בליגה הסעודית/טוויטר

הקאמבק של מסי בברצלונה הולך וקורם עור וגידים. ב"מונדו דפורטיבו" דיווחו הבוקר שחאבייר טבאס, נשיא ה"לה ליגה" הבהיר לראשי בארסה שהוא לא מתכוון להקשיח את חוקי הפייר פליי ולהקשות על המעבר הזה, כשהמועדון מצידו כבר גיבש הצעה כספית לכוכב הגדול ומתכוון להציג אותה בפני חורחה מסי, אביו של השחקן וגם בפני טבאס כדי שיאשר אותה.

כידוע, מסי מסיים את חוזהו בן השנתיים בפריז סן ז'רמן והוא נחשב לשחקן חופשי, כך שבארסה לא תצטרך לשלם גם דמי העברה עבורו. על פי הדיווח בארסה מתכוונת להגיש למסי הצעה לחוזה לשתי עונות, כאשר במועדון מאמינים שמסי יספק למועדון כ-25 אחוז מההכנסות שלו בכל שנה.

ג'רארד רומרו העיתונאי הבכיר שפך עוד אור על העסקה וטוען: "ברצלונה מתכננת לשחרר 2 שחקנים משמעותית וגם לקצץ בשכר שחקנים כדי לעמוד במגבלות הפייר פליי. כרגע יש סיכוי של 0 אחוזים שמסי יחזור".

אגב, ב"אס" המדרידאי טוענים שהחוזה שיציעו למסי יהיה כרבע ממה שמסי הרוויח במועדון כשעזב אותו ב-2021 ועל פי הדיווח מסי ירוויח 25 מיליון יורו "בלבד" לעונה, כאשר לבארסה תהיה האופציה להתיר את החוזה אחרי השנה הראשונה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הקאמבק לבארסה מתקרב. מסי/רויטרס

אבל במקביל לעבודה הקשה שמצפה לו בהחזרתו של גדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים, ז'ואן לאפורטה עדיין צריך לנקות את שמו של המועדון בפרשת "תיק נגריירה", תיק שבו המועדון מואשם בשוחד של שופטים לכאורה. לאפורטה ערך מסיבת עיתונאים תקיפה בנושא ולא הכחיש שהוא עבד ושילם לנגריירה שהיה אז בכיר באיגוד השופטים הספרדי, אך הוא טען שמדובר בהליך חוקי ושנגריירה קיבל שכר עם קבלות על עבודתו במועדון ושכל המועדונים נוהגים לעבוד ככה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
עדיין לא ניקה את המועדון בפרשת "נגריירה". לאפורטה/רויטרס

אלא שהיום לאפורטה קיבל אופוזיציה חדשה, מעבר למתקפות מצד ריאל מדריד. פפה קסטרו, נשיאה של סביליה, הגיב לדברים של לאפורטה ואמר: "הוא אמר שכל מועדון שוכר שירותים כאלו של שופטים. אמרתי לו שאנחנו לא עשינו את זה, אף אחד לא עושה את זה. הם שילמו לבכיר בוועדת השופטים, מה שאומר בוודאות שהם רצו להשפיע על תוצאות. אחרת, למה להוציא כל כך הרבה כסף?. אנחנו מודים ללאפורטה על ההסברים, אבל הוא לא שכנע אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully