וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הגיע לברצלונה ל"ביקור לא רגיל": "הקאמבק קרוב מאי פעם"

15 מזוודות, משלחת מורחבת ו"בריחה" משדה התעופה: בברצלונה חשפו את ההגעה החשאית של הפרעוש לעיר, וטוענים שזה צעד משמעותי בדרך לחזרה

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ברצלונה ממשיכה לפנטז על חזרה של ליאונל מסי לקבוצה, ואמש (שבת) הטירוף הגיע לשיאו בעקבות חשיפה של העיתונאי הקטלאני ג'רארד רומרו, שידוע בסקופים שלו על המועדון. לטענתו של רומרו, מסי נחת אתמול בברצלונה בחשאי, כשהוא מלווה על ידי בני משפחתו וסוכניו, במשלחת מורחבת שמצביעה כביכול על כך שמדובר ב"ביקור לא רגיל". על פי הדיווח, מסי נחת עם 15 מזוודות וניסה להסתיר את זהותו כשחבש כובע שהסתיר את פניו. הוא "הוברח" משדה התעופה דרך יציאה צדדית, והמשיך לעשות צעדים שנועדו לטשטש את העובדה שנחת בעיר - למרות שהוא מגיע אליה לעתים קרובות לביקורים וחופשים.

"הקאמבק של מסי לברצלונה נראה קרוב יותר מאי פעם. דברים מתחילים לקרות בסיפור הזה", טוען רומרו, שמבטיח לחשוף פרטים מעניינים נוספים על המשא ומתן בין מסי לברצלונה בימים הקרובים. לאחר הפרסומים של רומרו היה בתקשורת הקטלאנית גם מי שדאג להבהיר שמסי אכן נחת בברצלונה, אבל שלא מדובר בצעד שנועד לקדם את מעברו לקבוצתו לשעבר, אלא בביקור שגרתי וחסר משמעות בנוגע לעתידו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
זה קורה? תלוי את מי שואלים. מסי במדי ברצלונה/רויטרס

רומרו חשף בנוסף גם כי סרג'יו בוסקטס יישאר בברצלונה, למרות הלחשושים על כך שיעבור ל-MLS בתום העונה כשיסתיים חוזהו. "בוסקטס יקבל חוזה חדש ויישאר בברצלונה, בין אם יאהבו את זה או לא", הסביר רומרו, וגם טען שעוסמאן דמבלה ימשיך בוודאות במועדון. "צ'אבי הסביר לאנשים הבכירים במועדון שמבחינתו, אסור לגעת בדמבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully