וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף מסי בברצלונה "הפך לטרלול": "אורבים לו בכל מקום ובכל שעה"

גם ארוחת ערב חברית עם בוסקטס ואלבה הפכה לאירוע חדשותי, ובארגנטינה טוענים שהאובססיה של התקשורת הקטלאנית עלולה להרתיע את הפרעוש: "לא נותנים לו מנוחה"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

הטירוף סביב ליאו מסי בברצלונה חוצה גבולות של טעם טוב, ולאט לאט הופך לבדיחה. כך טוענים בארגנטינה היום (שלישי), על רקע הסיקור האובססיבי של הביקור של הפרעוש בעיר. אתמול בילו מסי ובת זוגו אנטונלה רוקוזו בארוחת ערב חברית עם סרג'יו בוסקטס, ג'ורדי אלבה ובנות זוגם, שהפכה לאירוע חדשותי עם צלמים ועיתונאים שממתינים להם מחוץ למסעדה ומנסים לדלות פרטים מהשיחות הפרטיות ביניהם.

כזכור, הביקור של מסי בעיר הגיע על רקע השמועות העקשניות בקטלוניה לפיהן החזרה שלו לברצלונה "קרובה יותר מאי פעם". הטירוף החל בשעות שאחרי הנחיתה של מסי בעיר, כשהעיתונאי ג'רארד רומרו פרסם פרטים רבים על הטיסה של מסי ועל המשלחת שהתלוותה אליו לברצלונה, כולל מספר מדויק של המזוודות איתן נחת. התקשורת הקטלאנית ניסתה להסביר שוב ושוב שלא מדובר בביקור רגיל ושיש קשר בין השמועות על קאמבק לבין הגעתו לברצלונה, למרות שמסי נוהג לבקר בעיר לעיתים קרובות, כחלק מהשגרה המשפחתית.

גם ארוחת הערב אתמול שהוציאה את התקשורת הקטלאנית מכליה, היא לא בהכרח אירוע חריג. רק לפני מספר חודשים בביקור שגרתי של מסי בעיר נפגשו השחקן וזוגתו עם אותם שחקנים ממש במסעדה אחרת, ואז המאורע הזניח סוקר בצורה הרבה יותר פרופורציונלית.

אתמול מסי תועד על ידי צלמים לאורך כל היום, תחילה כשנסע באופניים ברחוב, ולאחר מכן בארוחת הערב המדוברת. בארגנטינה טוענים שה"אובססיה" של התקשורת הקטלאנית וההטרדות החוזרות של מסי עלולות להרתיע אותו. "לא נותנים לו מנוחה", כתבו ב"אולה". "התקשורת הקטלאנית רודפת אחריו ממקום למקום, ועיתונאים וצלמים אורבים לו בכל מקום, בכל שעה, בבוקר או בערב. זה בוודאי לא עוזר לליאו להחליט היכן הוא מעוניין להמשיך את הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully