וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוגברה האבטחה סביב כוכבי פ.ס.ז', ניימאר עשה לייק לפוסט נגד אמבפה

מחאת האוהדים הובילה לאבטחה מתוגברת בביתם של מסי, וראטי וניימאר וגם במתחם האימונים, הברזילאי נתן לייק לביקורת על חברו, בקבוצה מתעדפים רכש צרפתי וצעיר על פני כוכבים בחלון ההעברות

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

בפריז סן ז'רמן לא היו יכולים להתעלם מההפגנות והקריאות של האוהדים נגד המועדון אתמול (רביעי) מול משרדי הקבוצה. האוהדים קראו נגד הנשיא נאסר אל חלאיפי, ליאונל מסי, מרקו וראטי וניימאר, בהמשך עברו להפגין מתחת לביתו של הכוכב הברזילאי. בעקבות האווירה המתוחה בעיר האורות, החליטו בפריז לתגבר את האבטחה סביב הבתים של מסי, וראטי וניימאר, וגם מסביב למתחם האימונים של הקבוצה.

ואם לא די בכך, סערה נוספת החלה בעקבות לייק שנתן ניימאר לפוסט ברשתות החברתיות המבקר את חברו לקבוצה - קיליאן אמבפה. "הקבוצה הזו היא הגרועה ביותר של פ.ס.ז' בשנים האחרונות. אתם יודעים למה? כי הם חידשו את החוזה ל'נסיך' שלהם (אמבפה) תמורת סכום דמיוני", נכתב בפוסט, "זה הנסיך שבגללו פריז הודחה מליגת האלופות, האיש שבמקום למסור מסירה קלה לניימאר העדיף לבעוט חלש מול השוער. הוא חושב שהואט אלוהים עכשיו".

בנוסף, ניימאר עשה לייק לפוסט שבו נטען שליאו מסי וניימאר היו הרבה יותר מאושרים ביחד כאשר שיחקו במדי ברצלונה בין 2013 ל-2017.

שחקני פריז סן ז'רמן ניימאר, קיליאן אמבפה. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
הקבוצה מתפוררת. ניימאר ואמבפה/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

עוד בפריז סן ז'רמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מלבד זאת, בפריז מנסים להתעסק גם בעניינים מקצועיים וחושבים על העונה הבאה. פרט למסי שצפוי לעזוב, במועדון יקשיבו גם להצעות על ניימאר אך יהיה קשה להשלים עסקה לאור השכר האסטרונומי שלו. לפי ה"לאקיפ", בגזרת המצטרפים אלופת צרפת החליטה לשנות כיוון - לא עוד כוכבי על שיפריעו לחדר ההלבשה, אלא שחקנים "קבוצתיים" עם עדיפות לצרפתים וצעירים.

את מרכז ההגנה הפריזאים כבר חיזקו כשסגרו עם מילאן שקריניאר שיגיע מאינטר בקיץ, אך חוץ ממנו הם רוצים בלם נוסף וסימנו את פיקאיו טומורי (מילאן), איימריק לאפורט (מנצ'סטר סיטי), לוקאס הרננדז (באיירן מינכן) ואבן אנדיקה שמסיים חוזה באיינטרכט פרנקפורט ובדומה לשקריניאר יכול להגיע בחינם.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם קיליאן אמבפה. רויטרס
בדרך למהפכה בסגל? שחקני פ.ס.ז'/רויטרס

לקישור הכינו בפ.ס.ז' רשימה של מועמדים, הכוללת את איברהים סנגארה מפ.ס.וו לצד שלושה צרפתים - מאנו קונה ממשנגלדבאך, יוסוף פופאנה ממונאקו וקפרן תוראם מניס. ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי סומן כמועמד לחזק את האגפים, כמו גם מוסא דיאבי מלברקוזן, מייקל אוליסה מקריסטל פאלאס וכישרון העל של ליון - ראיין שרקי.

כדי לחתום את רשימת המועמדים, במועדון רוצים לצרף לחוד את אחד מבין ויקטור אוסימן או רנדל קולו מואני. העדיפות הראשונה של הקבוצה הייתה הארי קיין, אך ייתכן כי אם יחליט לעזוב את טוטנהאם הוא יעדיף לעבור ליעד אחר באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully