וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריז ידעה שמסי טס, היא הדליפה שהוא הושעה כדי להסיט נגדו את האש"

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 9:07

בארגנטינה טוענים שהסיבה למשבר עם הכוכב הגדול היא סירובו להאריך חוזה אחרי מו"מ ממושך שלא הבשיל: "היא מנסה להצדיק את העזיבה שלו בעיני האוהדים ולהוציא אותו האיש הרע. זה רק סיפור כיסוי"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

הכדורגל הצרפתי סוער בעקבות השעייתו של ליאו מסי לשבועיים ופרשת ה"טיסה המסתורית" לסעודיה. אלא שייתכן שהטיסה של מסי לסעודיה לאחר ההפסד ללוריין, היתה רק תירוץ עבור פ.ס.ז' להשעיית הכוכב הארגנטינאי שלה? העיתונאי הארגנטינאי הבכיר גאסטון אדול טוען שמדובר בכלל בסיפור כיסוי של ראשי פריז, שידעו מראש על הטיסה של מסי.

על פי הדיווח פריז הדליפה את זה שהיא מתכננת להשעות את מסי, כאשר השחקן עצמו לא קיבל עדיין שום הודעה על כך. הסיבה האמיתית לכך היא שבין הצדדים היה מו"מ ממושך להארכת החוזה, אך מסי ונציגיו סירבו להצעה שהוגשה להם ולכן פריז מנסה להסיט נגדו את האש ולהוציא אותו לא טוב ובכך להצדיק את העזיבה הצפויה שלו הקיץ.

עוד בנושא

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
"פריז מנסה להסית את האש נגד מסי"/רויטרס

בארגנטינה מנסים להגן על הכוכב הגדול שלהם ואלוף העולם הטרי וב"אולה" נכתב ש"כולם מדברים על ההשעיה שלו כי מדובר בשחקן הכי טוב בעולם". מסי וסביבתו שומרים על דממת אלחוט בפרשה הזו, כאשר נציגיו עומלים כבר על הפרק הבא בקריירה האגדית שלו ולא בטוח שהפרק הזה יהיה בברצלונה.

לפי הדיווח הלילי בצרפת, אל הילאל ואינטר מיאמי מה-MLS הן נכון לעכשיו שתי הקבוצות עם הסיכויים הגבוהים ביותר להחתים את מסי, יותר מברצלונה השקועה בבעיות כלכליות. "עד לפני כמה שבועות מסי בכלל לא שקל לעזוב את אירופה, אבל מאז התמונה השתנתה. סיכוי גבוה מאוד שהוא יבחר בין מיאמי לסעודיה", כתבו ב"ל'אקיפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully