וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי סיים את דרכו בפריז", ברצלונה אופטימית, הסעודים יזכו?

בצרפת מבינים: ה"טיסה החשאית" לסעודיה הכריעה סופית את עתידו של השחקן, שמעוניין לחזור הביתה, אך יש מכשול גדול בדרך. מתלבט בין סעודיה ל-MLS?

אם למישהו עוד היה ספק אם ליאונל מסי יאריך חוזה בפריז סן ז'רמן, אמש (שלישי) הגיע הפיצוץ, אולי הבלתי נמנע בין הצדדים כאשר הניצוץ שגרם לו היתה הטיסה של הכוכב הארגנטינאי לסעודיה, מספר שעות אחרי שהוא שיחק והיה חלש מאוד בהפסד הקבוצה ללוריין. הקבוצה החליטה להשעות את מסי לשבועיים, שבהם מסי לא יקבל שכר. המטרה העיקרית של אל חלאיפי בעונש הזה היתה להעביר מסר למסי ולרצות את אוהדי פריז, שמצידם כבר לא מעוניינים לראות את הארגנטינאי ממשיך.

ב"פוט מרקאטו" מדווחים שההחלטה של פריז להיפרד ממסי היא סופית, אבל האם הסיבה לכך היא הטיסה של מסי? העיתונאי ארבאלו מרטין טוען שמסי ביקש אישור לטוס לסעודיה, אבל כאשר הוא כבר היה בדרך לריאד, ראשי פריז שינו את דעתם וקבעו אימון לבוקר של שני, שבו מסי כבר היה בסעודיה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
נותרו לו עוד משחקים ספורים בפריז. מסי/רויטרס

אבל מה תהיה התחנה הבאה של מסי? בספרד מדווחים ש"ברצלונה משוכנעת ביכולתה להחתים אותו" וברדיו מונטה קרלו טוענים שהשחקן מנהל מו"מ עם בארסה במשך שבועות, באמצעות נציגיו. אלא שהעסקה הזו לא תהיה פשוט כלל מבחינה כלכלית. מסי אומנם יגיע בהעברה חופשית משום שהוא מסיים חוזה, אבל שכר העתק שלו, גם אחרי קיצוץ, ייאלץ את ברצלונה לשחרר שחקנים או לערוך קיצוץ מאסיבי בשכר של יתר השחקנים.

אם ברצלונה לא תקבל אישור מה"לה ליגה" להחתים את מסי, הארגנטינאי ייאלץ לחפש בית חדש, כאשר מבחינה כלכלית ההחלטה הכי כדאית עבורו תהיה לחתום באל הילאל, יריבתה הגדולה של אל נסאר קבוצתו של רונאלדו שמציעה לו שכר חסר תקדים. כידוע, מסי משמש כמעין שגריר של הסעודים ומקבל על פי הדיווחים 30 מיליון יורו בשנה כדי לקדם את המדינה, בדיוק כפי שעשה השבוע דרך פוסט שהעלה באינסטגרם הממומן שלו. האם שניים מגדולים השחקנים בהיסטוריה יסיימו את הקריירה בליגה הסעודית?

על פי "ל'אקיפ", זו בהחלט אפשרות מציאותית. לפי הדיווח הלילי בצרפת, אל הילאל ואינטר מיאמי מה-MLS הן נכון לעכשיו שתי הקבוצות עם הסיכויים הגבוהים ביותר להחתים את מסי, יותר מברצלונה השקועה בבעיות כלכליות. "עד לפני כמה שבועות מסי בכלל לא שקל לעזוב את אירופה, אבל מאז התמונה השתנתה. סיכוי גבוה מאוד שהוא יבחר בין מיאמי לסעודיה", כתבו ב"ל'אקיפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully