וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו תרגיל"? פ.ס.ז' מגיבה להאשמות: "מסי פגע במועדון". מוריניו בדרך?

בפריז מכחישים שהשתמשו בפרעוש כדי להעביר מסר לשחקנים. דיווח: המאמן הפורטוגלי מתקרב, קאמפוס מאמין ש"יביא את ליגת האלופות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

פ.ס.ז' ממשיכה לעסוק ללא הרף בסערה סביב ליאו מסי. ביממה האחרונה פורסמו מספר גרסאות לאירועים שהובילו להשעייה של הכוכב הארגנטינאי, אולם על פי מספר כתבים בכירים, פ.ס.ז' הייתה האשמה האמיתית בכך שמסי החמיץ את האימון המדובר בשעה ששהה בסעודיה. על פי הדיווחים, פ.ס.ז' הודיעה למסי על קיומו של האימון בזמן שכבר היה על המטוס בדרך למדינה הערבית.

הבוקר הכחישו בפ.ס.ז' את הטענות. גורם במועדון אמר ל"ל'אקיפ'": "מסי פגע בכבוד של המועדון, זו השורה התחתונה והחשובה ביותר. למרות כל הזכויות שיש לו, הוא לא יכול לפגוע ככה בכבוד שלנו". ב"ל'אקיפ'" גם טוענים ששחקנים בכירים בחדר ההלבשה גיבו את המהלך, ואחד מהם צוטט כאומר: "זה צעד הגיוני בהתחשב במה שהמועדון מנסה לבנות בחודשים האחרונים. זו לא העונה שקיווינו וייחלנו לה, אבל נראה שהמועדון הולך לכיוון הנכון".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
חדר ההלבשה תומך בהשעיה? מסי/רויטרס

עם הדיווחים בימים האחרונים על השעייתו ועזיבתו האפשרית של מסי, בפריז סן ז'רמן כבר החלו לעסוק בזהות המאמן לעונה הבאה. כריסטוף גאלטייה אמנם ככל הנראה ייזכה להניף את גביע האליפות בצרפת, אך לא צפוי להמשיך לעמוד על הקווים בבירה הצרפתית בעונה הבאה, כשבתקשורת הפריזאית החלו דיווחים על שיחות מתקדמות עם המועמד מספר אחת להחליפו - ז'וזה מוריניו.

הפורטוגלי מסיים את חוזהו ברומא רק בקיץ של 2024, אך בפ.ס.ז' לא מאוימים מסכום הפיצוי שיאלצו לשלם לג'אלורוסי תמורת אחד המאמנים הגדולים בכל הזמנים. ב'RMC Sport' דיווחו שלואיס קאמפוס רואה במוריניו כאיש שיוכל להוביל את הפריזאים לזכייה היסטורית בליגת האלופות, לאחר שעשה זאת בעבר עם פורטו ואינטר וזכה בגביע אופ"א, הליגה האירופית והקונפרנס ליג עם פורטו, מנצ'סטר יונייטד ורומא בהתאמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עוד בכדורגל עולמי

ז'וזה מוריניו מאמן רומא. רויטרס
בדרך לליגה חמישית בקריירת האימון? מוריניו/רויטרס

לאחרונה עלו שמועות כי בפריז מעוניינים להנחית את זינדין זידאן, אך הצרפתי האגדי עשוי לשוב לריאל מדריד או להגיע ליובנטוס, כאשר עזיבתו הצפויה של הפרעוש צפויה לסלול את הדרך של מוריניו לעיר האורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully