וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוקה מלהבטיח הישארות: תרחיש האימים בצ'לסי

הבלוז נמצאים ברצף הרע ביותר מבחינתם מאז תחילת עידן הפרמיירליג. עם מאזן ללא ניצחון תחת למפארד ופורמה שלילית במיוחד, היא עשויה למצוא את עצמה במאבקי ירידה. כל התרחישים וההסתברויות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

צ'לסי תרצה לשכוח את עונת הפרמיירליג הנוכחית, ואחרי ההפסד אתמול (שלישי) 3:1 לארסנל, היא יכולה להביט על טבלת הליגה ואולי אפילו להתחיל לחשוש ממאבקי ירידה.

הבלוז נמצאים בפורמה נוראית של 4 הפסדים רצופים, 6 כאלה בכל המסגרות - הרצף הגרוע ביותר במועדון מאז 1993 - וניצחון בודד ב-10 המשחקים האחרונים שלהם. תחת פרנק למפארד, ששב לעמוד על הקווים אחרי פיטוריו של גראהם פוטר, הלונדונים טרם רשמו ניצחון או אפילו השיגו נקודה, במה שהפך אותו למאמן עם פתיחת הקדנציה הגרועה ביותר בתולדות המועדון המפואר.

עוד בפרמיירליג

קאי האברץ, שחקן צ'לסי. רויטרס
עונה שהיו רוצים למחוק מספרי ההיסטוריה. האברץ/רויטרס

הכישלון של צ'לסי בעונה הזו עצום אף יותר בעקבות ההשקעה האדירה של טד בוהלי, הבעלים האמריקאי שהחליף את רומן אברמוביץ' והשקיע ברכש לא פחות מ-600 מיליון ליש"ט מאז הקיץ האחרון, אך ללא הועיל.

נכון לעכשיו, רק 9 נקודות מפרידו בין צ'לסי לקו האדום, כשלסטר ולידס נמצאות עם אותו מספר נקודות מעל הקו האדום, במה שעשוי להלחיץ אף יותר את הבלוז הלחוצים גם כך. במבט על טבלת הפרמיירליג, לצ'לסי ישנה אפשרות לסיים מקסימום במקום השמיני העונה, כאשר בתרחיש הגרוע ביותר היא עשויה לסיים במקום ה-19, כשעם רצף המשחקים שלה בתקופה האחרונה, יהיה קשה לראות היכן היא תוכל להשיג נקודות בקרוב.

מתחת לכחולים נמצאות כרגע בורנמות', וולבס, ווסטהאם, לסטר ולידס שמעל הקו האדום, אך כאמור ההפרש הזעום עלול להשתנות כבר במחזורים הקרובים שנותרו לעונה. לפי תחזיות ופורמת הקבוצות, צ'לסי תצטרך להפסיד את כל המשחקים שלה עוד סוף העונה על מנת לסיים מתחת לקו האדום ולרשום ירידת ליגה סנסציונית, אך כבר במחזור הקרוב היא תפגוש את בורנמות' לקרב חשוב ולאחר מכן את נוטינגהאם פורסט שחייבת להשיג נקודות על מנת לא לשוב לצ'מפיונשיפ.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. GettyImages
יסיימו את העונה בטעם טוב? למפארד/GettyImages

מלבד שני משחקי התחתית, בלו"ז של צ'לסי ניתן לראות עוד משחקים מול מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ובמחזור הסיום מפגש קשה עם ניוקאסל שדוהרת כל הדרך לליגת האלופות בעונה הבאה. לשם השוואה, המגפייז בנקודת הזמן הדומה בעונה שעברה הייתה במקום ה-12, כפי שהבלוז כעת, בעוד צ'לסי הייתה במקום השלישי - היוצרות התהפכו לחלוטין.

צ'לסי אמנם מעולם לא ירדה לליגת המשנה מאז שהפרמיירליג הוקמה ב-1992, אך בעונת 1987/88 זה הסתיים עם ירידה מהמקום ה-18 וחזרה לליגה הבכירה מיד בעונה שאחריה. ללמפארד מחכה משימה לא פשוטה במטרה להרים ולהשאיר את קבוצת המיליונים מלונדון מעל הקו האדום.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully