וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בפסגה, לפחות זמנית: 1:3 קליל לארסנל על צ'לסי בדרבי

אודגור חגג צמד מהיר (18 ו-31) וגם ז'סוס (34) כבש עוד לפני המחצית, התותחנים עצרו את הרצף השלילי ושבו למקום הראשון. מדואקה (65) רק צימק, אבל הבלוז האומללים עם שישה הפסדים רצופים

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:3 על צ'לסי/ספורט1

ארסנל הובסה במשחק העונה נגד מנצ'סטר סיטי ואיבדה את פסגת הפרמיירליג אחרי שבועות ארוכים בעקבות ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון. לשמחתה, לוח המשחקים זימן לה הערב (שלישי) דרבי מול צ'לסי במשחק שנעל את המחזור ה-34, היא ניצחה 1:3 קליל הודות לשלושה שערים במחצית הראשונה והיא שוב במקום הראשון בפרמיירליג, לפחות זמנית עד שמנצ'סטר סיטי תשלים מחר את המשחק החסר שלה נגד ווסטהאם (רביעי, 22:00, ספורט2).

גבריאל ז'סוס, אולכסנדר זינצ'נקו, שחקני ארסנל. רויטרס
מחצית אחת הספיקה לתותחנים כדי להשפיל את הבלוז/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ארסנל אמנם הייתה בעיצומו של משבר רציני, אבל פגשה את צ'לסי האומללה כשהיא בשיא השפל בעונה בה נכשלה ובגדול בכל החזיתות, למרות השקעה של מעל 600 מיליון ליש"ט ברכש. נוני מדואקה שפתח בהרכב כבש את שערו הראשון בפרמיירליג כשצימק ל-3:1 במחצית השנייה, אבל צ'לסי סופרת שישה הפסדים רצופים ותשעה משחקים ברצף ללא ניצחון בכל המסגרות.

באשר למוליכה ארסנל, בזכות צמד בזק של מרטין אודגור מבישולים של גרניט ג'אקה בדקות 18 ו-31 ושער נוסף של גבריאל ז'סוס בדקה ה-34,היא ניצחה את צ'לסי דרבי רביעי ברציפות ושוב מקדימה את מנצ'סטר סיטי בשתי נקודות, אך לאלופה שני משחקים חסרים להשלים לעומתה.

מיקל ארטטה ביצע שלושה שינויים בהרכב כאשר פתח עם יקוב קיביור הפולני על חשבון רוב הולדינג במרכז ההגנה, החליף את תומאס פארטיי בז'ורז'יניו ובחלק הקדמי פתח עם לאנדרו טרוסאר על חשבונו של גבריאל מרטינלי. התותחנים יקוו שגבריאל, הלם הברזילאי שנפגע והוחלף לקראת הסיום, יהיה כשיר לקרב בניוקרסל ביום ראשון. למפארד, מן העבר השני, בחר לעלות בחוד עם פייר אמריק אובמיאנג - שלא פתח בהרכב מאז ההפסד לארסנל בנובמבר ושוב קיבל קרדיט נגד האקסית שאותה הוביל בעבר - אבל הוחלף במחצית במשחק חלש שבו נגע בכדור תשע פעמים בלבד (כולל ארבע בעיטות פתיחה).

קשר ארסנל מרטין אודגור. רויטרס
צמד וחגיגה בדרבי בדרך חזרה לפסגה, גם אם זמנית. אודגור/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: החזרת כדור רעה של אספיליקואטה כמעט הובילה לשער קל של ג'אקה, אבל קפה בתגובה נפלאה מנע מהתותחנים יתרון מהיר.

דקה 18: גול! 0:1 לארסנל. ג'אקה פיצה על ההחמצה בפתיחה עם כדור רוחב מדויק לאודגור, שמתוך הרחבה בעט בנגיעה למשקוף ופנימה. לקפה לא היה סיכוי הפעם.

דקה 24: איזו החמצה של צ'ילוול שדהר לבדו לרחבה, אבל רמסדייל זינק ומנע מהמגן לכבוש באחד על אחד.

דקה 31: גול! השני של אודגור, ה-0:2 של ארסנל. שוב כדור רוחב מצד שמאל שמסר ג'אקה, הפעם הנורבגי נותר במרכז הרחבה ללא כיסוי ובעט בחופשיות לרשת של קפה.

דקה 34: גול! 0:3 לארסנל. ג'אקה נאבק בהגנת צ'לסי בתוך רחבת החמש והכדור שבעט ניתז מאחד הבלמים אל גבריאל ז'סוס שהבקיע שער קל.

צ'לסי מובסת בדרבי. רויטרס
השפלה נוספת לצ'לסי/רויטרס

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך, אובמיאנג פינה את מקומו לקאי האברץ.

דקה 51: טרוסאר הרים כדור קרן משמאל וגבריאל כבר הכניע בנגיחה את קפה, טיאגו סילבה הצליח להרחיק מקו השער ומנע את ה-4:0.

דקה 52: ג'אקה זרק את פופאנה והיה צריך להכניע את קפה, אבל ידו של השוער הייתה על העליונה. מכדור הקרן שהרים טרוסאר ז'סיסוס כמעט הבקיע, אבל מתוך רחבת החמש בעט מעל השער.

דקה 57: סאקה ניסה להצטרף לחגיגה, אבל נעצר אצל קפה ולאחר מכן בעט מחוץ לרחבה ליד הקורה והחוצה.

דקה 63: קומדיה של טעויות בהגנת ארסנל כמעט סידרה למדואקה את שערו הראשון בפרמיירליג, אבל הוא לא יכול היה לבעוט מהזווית בה היה ומסירת הרוחב שלו הורחקה.

דקה 65: גול! צ'לסי צימקה ל-3:1. קובאצ'יץ' בכדור עומק מעל הגנת ארסנל הציב את מדואקה לבדו מול רמסדייל ומעמדה כזו הוא כבר חגג את שערו הראשון בליגה.

דקה 84: אדגור לא היה רחוק משלושער, אבל קפה ירד היטב ומנע ממנו לכבוש.

דקה 90+2: האברץ השתחרר מהשמירה, אבל מזווית קשה בעט לידיים של רמסדייל.

מה נשאר לסיטי וארסנל במירוץ האליפות?

מנצ'סטר סיטי: ווסטהאם (ב), לידס (ב), אברטון (ח), צ'לסי (ב), ברייטון (ח), ברנטפורד (ח).

ארסנל: ניוקאסל (ח), ברייטון (ב), נוטינגהאם פורסט (ח), וולבס (ב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully