וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר עד 2029? "מנצ'סטר סיטי תנסה להאריך את חוזהו של ארלינג הולאנד"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 10:40

דיווח: חוזהו של הכוכב יפוג רק ב-2027, אך סיטי חוששת ממעבר שלו לריאל מדריד ב-2024 ותנסה להאריך ולשדרג את חוזהו בשנתיים נוספות

קווין דה בראונה בריאיון לשליח ספורט1, ניב דברת/ספורט1

בזמן שבספרד מתגברים הדיווחים על כך שריאל מדריד זוממת לבצע מהלך על ארלינג הולאנד ולנצל סעיף בחוזהו בקיץ 2024, במנצ'סטר סיטי כמובן שלא עומדים מנגד באדישות מתכננים לפתוח במו"מ עם הסקורר הנורבגי לגבי חוזה חדש שימנע ממנו ללכת למועדון אחר.

חוזהו הנוכחי של הולאנד יפוג רק בקיץ 2027, אבל על פי הדיווח סיטי רוצה להאריך אותו בעוד שנתיים ולא לאפשר לו סעיף יציאה, כאשר בחוזהו הנוכחי של הולאנד יש סעיף לפיו הוא יכול לעזוב בקיץ 2024 לקבוצה שתשלם את סעיף השחרור (בסביבות 150 מיליון יורו). החוזה החדש יכלול שדרוג בשכר של הולאנד, שעשוי להרוויח לא פחות מחצי מיליון ליש"ט בשבוע אחד.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יאריך חוזה במנצ'סטר סיטי? הולאנד/רויטרס

ריאל מדריד בונה על הולאנד כמחליפו האידיאלי של קארים בנזמה הוותיק, אך במנצ'סטר סיטי לא חסר כסף והם לא יוותרו כל כך בקלות על החלוץ שרושם עונה מדהימה ואולי יוליך את הקבוצה לטרבל השנה. הולאנד כבש כבר העונה 34 שערי פרמיירליג (שווה לשיא) ובסך הכול יש לו 50 שערים ב-44 הופעות בלבד.

סיטי עקפה את ארסנל במאבק על האליפות אחרי שניצחה אותה במשחק העונה. היא תפגוש את מנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע, אבל המשחק אולי החשוב מכולם יהיו מול אותה ריאל מדריד, אלופת אירופה המכהנת שתנסה להיות זו שעוצרת את הולאנד בדרך לגמר נוסף של ליגת האלופות. אם הולאנד יחגוג גם מול הבלאנקוס, זה רק יגביר את ההתעניינות שלהם בו, השאלה מה תהיה התגובה של פפ והקבוצה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully