וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ נפצע בחגיגות השער ותקף את השופט: "לא יודע מה יש לו נגדנו"

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 23:22

מנג'ר ליברפול לא ידע את נפשו מרוב אושר ב-3:4 על טוטנהאם, חגג במופגן מול השופט הרביעי וביקר את השופט הראשי פול טירני: "לא מבין את הצורה בה הוא מסתכל עלי". התרנגולים מתוסכלים, מייסון: "היינו הרבה, הרבה יותר טובים"

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 3:4/ספורט1

ליברפול וטוטנהאם סיפקו הערב (ראשון) את אחת הדרמות הגדולות של העונה באנגליה, בסיומה ניצחו המרסיסיידרס 3:4 באנפילד. יורגן קלופ ושחקניו הובילו 0:3 בדקה ה-15, התרנגולים חזרו עד 3:3 בדקה ה-93, אך המילה האחרונה היתה שייכת לדיוגו ז'וטה, שקבע 3:4 ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, העניק לאדומים ניצחון רביעי ברציפות וגם את המקום החמישי בטבלה.

קלופ לא ידע את נפשו מרוב אושר - הוא פרץ בחגיגות כל כך גדולות, עד שמתח את שריר הירך האחורי:

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"זה כואב", הודה המנג'ר המאושר, שחגג באופן מופגן אל מול השופט הרביעי וספג כרטיס צהוב. בסיום, בא בטענות על השיפוט של פול טירני, שהעניק לתרנגולים כדור חופשי שהוביל לשער השוויון הדרמטי של רישרליסון. "יש לנו היסטוריה איתו", הסביר הגרמני. "אני לא יודע מה יש לו נגדנו. אני פשוט לא מבין את הצורה בה הוא מביט בי. מה שהוא אמר לי כשהעניק לי כרטיס צהוב זה לא בסדר. נענשתי על החגיגות שלי, אבל לא אמרתי שום דבר, אולי המבט שלי היה רע מדי".

כשנשאל האם קבוצתו יכולה להגיע לטופ 4, השיב: "ברור שלא, אבל צריך לנצח משחקים אם נרצה להגיע לאירופה".

מנגד, המאמן הזמני של הספרס ריאן מייסון סיכם ואמר: "זה בלתי מתקבל על הדעת, הצורה בה ספגנו את השער האחרון. אדבר עם השחקנים שלי על זה. אי אפשר לספוג ארבעה שערים ככה. היינו הרבה, הרבה יותר טובים. זה הפסד כואב מאוד".

הארי קיין הוסי,: "הטבלה לא משקרת. יש פה שחקנים נהדרים, אבל אנחנו לא משחקים מספיק טוב כקבוצה. צריך להראות שאנחנו מסוגלים להצליח גם כשדברים לא הולכים לכיוון שלנו. מגיע לנו להיות במקום בו אנחנו נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully