וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי במקום הראשון אחרי 1:2 אצל פולהאם, 13 דקות לסולומון

הולאנד הגיע ל-50 שערים בכל המסגרות (3), אלברס הפציץ לחיבורים (36) והאלופה חזרה לפסגה. ויניסיוס השווה זמנית עבור הקוטג'רס (15), שהעלו את הישראלי מהספסל (77). מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל התקרבו לליגת האלופות

תקציר: פולהאם - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט1

המחזור ה-34 בפרמיירליג הגיע לשיאו היום (ראשון), כשמנצ'סטר סיטי ניצחה בחוץ את פולהאם ומנור סולומון. במקביל, מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל התקרבו לליגת האלופות עם ניצחונות ביתיים על אסטון וילה וסאות'המפטון בהתאמה.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ארלינג הולאנד, כובש פנדל. רויטרס
הולאנד הגיע ל-50 שערים העונה/רויטרס

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 2:1

מנור סולומון עלה מהספסל בדקה ה-77 וראה את האלופה מנצחת בקרייבן קוטג', כששלוש הנקודות העלו אותה לפסגה אחרי תקופה ממושכת במקום השני, והיא עוד עם משחק חסר לעומת ארסנל. סיטי, שגברה על פולהאם בפעם ה-14 בכל המסגרות, הסתדרה ללא קווין דה בראונה שלא נסע עם הקבוצה ללונדון. פפ גווארדיולה הסביר שהבלגי "לא מרגיש טוב ויש לו איזושהי פציעה", ולא ידוע מתי יחזור. חוליאן אלברס זכה להזדמנות בהרכב וניצל אותה היטב: תוך פחות משלוש דקות הוא הוכשל ברחבה והרוויח פנדל, אותו ניצל ארלינג הולאנד כדי לכבוש את שערו ה-34 בפרמיירליג וה-50 העונה בכל המסגרות - אף שחקן מהליגה האנגלית הבכירה לא עשה זאת מאז 1931. קרלוס ויניסיוס החזיר המארחת באופן זמני למשחק (15), אחרי מהלך קבוצתי יפה, אך בדקה ה-36 הבקיע אלברס את השער הכי יפה במשחק ואולי היפה ביותר שלו בפרמיירליג עד כה, כשירה מרחוק לחיבורים. עבור הקוטג'רס היה זה הפסד שישי בשמונת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 3: גול, 0:1 למנצ'סטר סיטי! רים הכשיל את אלברס ברחבה, האלופה קיבלה פנדל והולאנד ניצל אותו כדי לכבוש את שערו ה-50 העונה בכל המסגרות וה-34 בליגה.

דקה 15: גול, פולהאם השוותה ל-1:1! פריירה שלח כדור ארוך מצוין לווילסון שהוריד בנגיעה אחורה לוויניסיוס, הברזילאי ירה פנימה ברגל שמאל.

דקה 21: רים נפגע במרפק וסיים את חלקו במשחק, איסה דיופ החליף אותו בפולהאם.

שחקן פולהאם האריסון ריד חוגג עם קרלוס ויניסיוס. Richard Heathcote, GettyImages
האריסון ריד חוגג עם ויניסיוס שהחזיר את פולהאם למשחק, אבל זמנית בלבד/GettyImages, Richard Heathcote

דקה 27: הולאנד השאיר את גריליש לבד לחלוטין בצד שמאל של הרחבה, הקיצוני בעט ברגל ימין ולנו הצליח להסיט את הכדור לעמוד ומנע את השני של סיטי.

דקה 36: גול, 1:2 למנצ'סטר סיטי! מחרז מצא את אלברס, פלהיניה עיכב אותו לשנייה אבל הארגנטינאי סידר את הגוף ואת הכדור מתחת לרגל, לפני שהפציץ מחוץ לרחבה אל החיבורים.

דקה 41: מחרז הכין לגונדואן אחרי דריבל מוצלח אל תוך הרחבה, אבל לנו יצא בזמן כדי למנוע מהגרמני לכבוש.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. Richard Heathcote, GettyImages
חזרו לפסגה. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/GettyImages, Richard Heathcote

דקה 47: גריליש זיהה תנועה טובה של הולאנד ומסר לו מצד שמאל, הנורבגי בעט כדור שטוח וחזק בנגיעה ולנו השתטח מצוין כדי להדוף לקרן.

דקה 51: ניסיון דריבל של מחרז נבלם, אבל הכדור הגיע לאלברס שבעט מזווית נוחה בצד ימין, ולנו שוב היה במקום על מנת למנוע שער.

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 0:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 0:1

השדים האדומים התקרבו להבטחת מקומם בטופ 4 בסוף העונה, עם ניצחון ביתי על אחת הקבוצות שקיוו להעפיל לליגת האלופות על חשבונם. הקבוצה של אונאי אמרי הפסידה לראשונה אחרי 10 משחקי פרמיירליג רצופים, והסתבכה גם במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. ברונו פרננדש ניצל הדיפה רעה של אמיליאנו מרטינס כדי לכבוש בדקה ה-39 את שערו ה-11 בליגה העונה.

ברונו פרננדש חוגג שער של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ברונו פרננדש קירב את מנצ'סטר יונייטד לליגת האלופות/רויטרס

דקה 14: קאסמירו מסר לרשפורד וזה המשיך בנגיעה לעומק אל זאביצר, ששיגר ברגל שמאל את הכדור קצת מעל המשקוף.

דקה 19: רמזי מסר כדור עומק לבואנדיה שהעביר רוחב מצד ימין של הרחבה, דאלוט הקדים את ווטקינס ואז הגיע הריבאונד אל מורנו, שנעצר על ידי דה חאה שהדף לקרן.

דקה 28: סאנצ'ו נכנס בכדרור לרחבה והשאיר לקאסמירו, שחיפש את המסגרת ברגל שמאל והרעיד את המשקוף.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
ברונו פרננדש ושחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים את שער הניצחון/רויטרס

דקה 39: גול, 0:1 למנצ'סטר יונייטד! הרחקה של קאסמירו הוציאה את רשפורד להתקפה מתפרצת, החלוץ בעט ברגל ימין ומרטינס הדף רע, פרננדש ניצל את הריבאונד כדי לשים את זה בפנים.

דקה 73: מלאסיה מסר לקאסמירו שהיה חופשי במרכז, הברזילאי הניף את רגל שמאל מחוץ לרחבה ושחרר כדור שעבר לא רחוק מהקורה הימנית של מרטינס.

שחקן ניוקאסל קאלום ווילסון חוגג ליד שחקן סאות'המפטון סטיוארט ארמסטרונג. רויטרס
15 שערי פרמיירליג העונה. ווילסון חוגג/רויטרס

ניוקאסל - סאות'המפטון 1:3

המגפייז ספגו במשחק ביתי אחרי חמישה משחקים רצופים בהם שמרו על רשת נקייה בסנט ג'יימסס פארק, אבל חזרו מפיגור במחצית השנייה ושמרו על המקום השלישי, כשגם הם בדרך לליגת האלופות. סטיוארט ארמסטרונג כבש לזכות הקדושים (41), אלא שקאלום ווילסון הבקיע צמד (55, 81) והפך לשחקן ניוקאסל הראשון שמגיע ל-15 שערי פרמיירליג בעונה אחת מאז דמבה בה ב-2011/12. תיאו וולקוט הוסיף שער עצמי וסאות'המפטון התקרבה לירידת ליגה אחרי משחק שמיני רצוף ללא ניצחון והפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים.

מהלך המשחק

דקה 41: גול, 0:1 לסאות'המפטון! אלקראס הוביל מתפרצת ומסר ימינה לסולמנה, האחרון בישל במסירת רוחב לארמסטרונג שהגיח במרכז ודחק מקרוב.

דקה 54: גול, ניוקאסל השוותה ל-1:1! מסירת רוחב של איסק מצד שמאל מצאה את ווילסון, ההגנה האורחת חלמה והחלוץ שם את זה ברשת.

דקה 79: גול, 1:2 לניוקאסל! וולקוט ניסה להרחיק כדור קרן, אבל כבש בשלומיאליות לשערו הוא והשלים את המהפך עבור המארחת.

דקה 81: גול, 1:3 לניוקאסל! מייטלנד-ניילס שגה ברחבה ואפשר לווילסון לכבוש מקרוב את השני שלו והשלישי של המגפייז.

ביום שני תארח לסטר את אברטון (22:00, ספורט1) והמחזור יינעל ביום שלישי עם המפגש בין ארסנל לצ'לסי (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully