וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותחן משוגע באנפילד: ליברפול ניצחה את טוטנהאם 3:4

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 20:46

התרנגולים חזרו מ-3:0 ל-3:3 שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אך דיוגו ז'וטה הכריע (90+4) באנפילד והעלה את קלופ למקום החמישי עם ניצחון רביעי ברציפות

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 3:4/ספורט1

המחזור ה-34 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם 3:4 משוגע של ליברפול על טוטנהאם באנפילד. ניצחון רביעי ברציפות וחשוב מאוד ליורגן קלופ, שככל הנראה כבר לא יגיע העונה למקום הרביעי אך כן הצליח לטפס למקום החמישי, המקנה כרטיס לליגה האירופית. התרנגולים סיפקו עוד קאמבק, אך הוא לא הושלם והם סופרים פסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

שחקני ליברפול חוגגים עם דיוגו ז'וטה. Michael Regan, GettyImages
איזו דרמה. ז'וטה והחברים/GettyImages, Michael Regan

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפתיחה של המארחת היתה מהממת, לא פחות: כבר בדקה השלישית מצא טרנט אלכסנדר ארנולד את קרטיס ג'ונס שקבע 0:1, ובכך סידר למגן הימני בישול חמישי ברציפות (השחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שעושה זאת בשני מקרים שונים). שתי דקות חלפו, קודי גאפקו העביר כדור רוחב ולואיס דיאס היה במקום הנכון כדי להכפיל. בדקה ה-15 קיבלו המרסיסיידרס פנדל, מוחמד סלאח בעט פנימה וחגג את שערו ה-184 - אחד יותר מרובי פאולר, וכעת הוא מדורג שישי בטבלת כל הזמנים של ליברפול.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
עוד אכזבה. קיין/רויטרס

בנקודה הזו, חלק מאוהדי טוטנהאם הזועמים נטשו את האצטדיון, ולא בפעם הראשונה העונה. הארי קיין צימק עם פנדל משלו (39), בשער ליגה 208 בקריירה - כמו ויין רוני, וכעת היחיד שמקדים אותו הוא אלן שירר (260). יונג מין-סון הוסיף (77) שער משלו אחרי כדור עומק של כריסטיאן רומרו, רישרליסון איזן שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אך המילה האחרונה היתה של דיוגו ז'וטה, שהכריע דקה לאחר מכן עקב טעות קשה בהגנת האורחת. וואו.

ביום שני תארח לסטר את אברטון (22:00, ספורט1) והמחזור יינעל ביום שלישי עם המפגש בין ארסנל לצ'לסי (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully