וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מריחים את הטרבל של סיטי: "עדיפה על כל היריבות שנותרו"

אקס יונייטד גארי נוויל "מחזיק אצבעות שיקרה משהו", אבל יודע: "הם בכושר כל כך טוב". ההתקפה פורחת גם בלי דה בראונה, גווארדיולה התלהב משיא מהימים שלפני צ'רצ'יל

תקציר: פולהאם - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט1

מנצ'סטר סיטי הגיעה היום (ראשון) לרצף הניצחונות הארוך ביותר בפרמיירליג העונה, שמונה בסך הכל, אחד יותר מהשבעה שהשיגה ארסנל בין פברואר לאפריל. באופן סמלי, הסיטיזנס גם עקפו את התותחנים בדרך לראשות הטבלה, עם ניצחון חוץ 1:2 על פולהאם, ולפי כושרם הנוכחי קשה לראות מה ימנע מפפ גווארדיולה ושחקניו לזכות באליפות שלישית ברציפות, כאשר במאזנם נקודה אחת יותר ומשחק פחות מהיריבה במרוץ.

גארי נוויל, שהיה חלק מהטרבל האחרון בו זכתה קבוצה אנגלית כששיחק במנצ'סטר יונייטד ב-1999, יודע שהיריבה העירונית עשויה לשחזר את ההישג העונה: "יהיה מאכזב מבחינתם אם לא יעשו זאת. כשאנחנו עשינו את זה, פקפקו עד הרגע האחרון ביכולת שלנו ללכת עד הסוף. סיטי עדיפה על כל היריבות שנותרו לה. ברור שהם מתמודדים מול ההיסטוריה במפגש עם ריאל מדריד בליגת האלופות, אבל זה רק עניין של אמוציות", אמר מי שמשמש כיום כפרשן רשת "סקיי".

חוליאן אלברס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
איש המשחק. חוליאן אלברס חוגג שער ענק/רויטרס

נוויל סימן שלושה שחקני מפתח לזכייה של התכולים בתארים: "הם בכושר כל כך טוב, כל השחקנים כשירים. רק פציעות להולאנד, דה בראונה ואולי רודרי יפגעו בתקוות הטרבל. אני מחזיק אצבעות שמשהו יקרה!".

לקווין דה בראונה כבר קרה משהו, כי הוא לא נסע עם שאר הסגל למשחק נגד פולהאם. גווארדיולה הסביר שהקשר חש כאבים ברגליים במהלך המשחק נגד ארסנל, אך לא נשמע כמי שמודאג מדי מהיעדרות ארוכה של הבלגי. כבר ביום רביעי תארח מנצ'סטר סיטי את ווסטהאם, וביום שבת תגיע אליה לידס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בכל שבוע שיא חדש. ארלינג הולאנד/רויטרס

ההתקפה של סיטי פורחת גם ללא דה בראונה. חוליאן אלברס נבחר למצטיין המשחק בניצחון על פולהאם, בזכות סחיטת פנדל ושער אדיר שכבש. הארגנטינאי כבש ב-61% מהופעותיו בהרכב הפותח - 11 מתוך 18 - כאשר מבין שחקני הפרמיירליג שפתחו ב-10 משחקים לפחות, רק ארלינג הולאנד עומד על אחוז גבוה יותר (67%).

במקביל, הולאנד המשיך לשבור שיאים בעזרת פנדל מוצלח היום. הנורבגי הגיע ל-50 שערים בכל המסגרות העונה, דבר שלא עשה שחקן פרמיירליג מאז 1931, והשתווה לאלן שירר ולאנדי קול כשיאן השערים בעונה אחת בליגה האנגלית הבכירה, עם 34.

"אני יודע שווינסטון צ'רצ'יל אפילו לא היה ראש ממשלה כשנקבע השיא שארלינג שבר היום, זה די ישן", התפעל גווארדיולה מהחלוץ שלו. "כשלנו (שוער פולהאם) הוא השחקן הכי טוב במשחק, זה אומר שעשינו הכל כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully