וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים יצא נגד קלופ, באנגליה מנתחים: "הוא יצא במזל"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 10:15

מאמן ליברפול טען כי פול טירני "אמר לי משהו לא בסדר", באיגוד הבהירו: "התנהגות נאותה". שירר: "בקלות יכול היה לקבל הרחקה"

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 3:4/ספורט1

יורגן קלופ חווה אמש (ראשון) ערב סוער. ליברפול שלו ראתה כיצד יתרון 0:3 הופך ל-3:3 דרמטי עם טוטנהאם, לפני שדיוגו ז'וטה הכריע בדקה ה-94 והעניק לה 3:4 באנפילד, באחד ממשחקי העונה. המנג'ר הגרמני חגג בהתרסה אל מול עיניו של השופט הרביעי ג'ון ברוקס, ואפילו מתח שריר. החגיגות הללו לא היו מקריות: קלופ זעם על השיפוט לאורך המשחק, ובפרט על הכדור החופשי שהעניק השופט הראשי פול טירני לתרנגולים - כדור חופשי ממנו כבש רישרליסון בדקה ה-93 את ה-3:3. הביקורת שהשמיע עלתה לו בכרטיס צהוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אני לא יודע מה יש לו נגדנו", אמר קלופ. "אני פשוט לא מבין את הצורה בה הוא מביט בי. מה שהוא אמר לי כשהעניק לי כרטיס צהוב זה לא בסדר. לא אמרתי שום דבר, אולי המבט שלי היה רע מדי". לשניים יש היסטוריה ארוכה של חילוקי דעות, אליה התייחס המנג'ר ואמר: "אין לי בעיה עם אף אחד, אבל כשהיינו נגד טוטנהאם בחוץ הארי קיין היה חייב לקבל כרטיס אדום, זה היה מטורף. אף אחד לא שאל את מר טירני על כך. אני פשוט לא מצליח להבין אותו".

הבוקר הגיע תורו של איגוד השופטים באנגליה לסגור חשבון עם מאמן המרסיסיידרס. "עברנו על האודיו מהמשחק. פול טירני פעל בצורה מקצוענית לכל אורך המשחק, גם כאשר בחר להוציא כרטיס צהוב לקלופ", אמרו, בהודעה חריגה שפרסמו. "לכן, אנחנו מכחישים כל טענה לכך שההתנהגות שלו לא היתה נאותה".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם השופט פול טירני. רויטרס
דם רע. טירני וקלופ/רויטרס

"אי אפשר להצדיק את ההתנהגות של קלופ", ניתח גרהאם סונס. "עם כל האמוציות, לפעמים אתה מגיב בצורה מוזרה. אבל קלופ טוען למצב מתמשך עם השופט הזה, וזה לא טוב". רוי קין הוסיף: "הוא כעס בגלל עבירה ברורה על מוחמד סלאח, שם החל התסכול, אבל אי אפשר להתנהג ככה. אני לא חושב שהוא יעשה זאת שוב, אחרי שמתח שריר".

אלן שירר אמר: "קלופ בקלות יכול היה לקבל הרחקה. היה לו מזל, וזו לא הפעם הראשונה שהוא מתנהג ככה על הקווים. הוא יצא עם כרטיס צהוב בלבד במזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully