וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסנל לא מוותרים: "נמשיך להילחם על האליפות עד הסוף"

אודגור וז'סוס המשיכו לשבור שיאים בחזרה של התותחנים לפסגה על חשבון מנצ'סטר סיטי: "השתמשנו בכעס מההפסד כדי לחזור לעצמנו". חשש מפציעת גבריאל, למפארד שבר שיא שלילי על הקווים בצ'לסי ואוהדי הבלוז רתחו: "מאז שטוכל עזב הפסדנו יותר פעמים מאשר שהוא היה בתפקיד"

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:3 על צ'לסי/ספורט1

ארסנל לא התקשתה אתמול (שלישי) מול צ'לסי האומללה, ניצחה את הבלוז 1:3 וחזרה זמנית לפסגה על חשבון מנצ'סטר סיטי, לה שני משחקים חסרים לעומת התותחנים. האורחת בכחול נותרה במקום ה-12 עם הפסדה ה-14 העונה בפרמיירליג - הכי הרבה שלה אי פעם - כשהיא מרחק 9 נקודות בלבד מעל הקו האדום וללא ניצחון ב-9 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

עוד בכדורגל עולמי

גבריאל ז'סוס ארסנל. GettyImages
ממשיכים לשבור שיאים. ז'סוס/GettyImages

מרטין אודגור, קפטן התותחנים, כבש צמד במשחק והעלה את מאזנו ל-14 שערים בכל המסגרות. האחרון לכבוש לפחות 14 שערים מעמדת הקישור המרכזי בארסנל היה ססק פברגאס בעונת 2009/10, כאשר לנורבגי יש הזדמנות לשבור את השיא של הספרדי עם 4 משחקים עד תום העונה באנגליה.

הקפטן הבטיח שהם לא ויתרו עדיין על מירוץ האליפות: "אנחנו ממשיכים להילחם עד הסוף על התואר. כולם היו כל כך מאוכזבים אחרי המשחק מול סיטי, אבל השתמשנו בכעס והתסכול הזה כדי לחזור לעצמנו. אנחנו יכולים להפסיד משחקים, אבל לא יכולים לאבד עשתונות. אני חשוב שהראינו היום משהו שונה".

לגבריאל ז'סוס שהצטרף לגבריאל מרטינלי, בוקאיו סאקה ואודגור עם לפחות 10 שערים העונה בליגה, הפך לשחקן שכבש בהכי הרבה משחקי פרמיירליג מבלי להפסיד עם רצף מדהים של 55 משחקים - 50 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו.

מיקל ארטטה יצא עם חשש מהמשחק אחרי שגבריאל נפצע והותיר את המאמן הספרדי ללא שני הבלמים הבכירים שלו, אולי אפילו עד תום העונה אם יתברר שהפציעה של הברזילאי חמורה, כשרק יקוב קיביור ורוב הולדינג נותרו בעמדה זו בסגל של התותחנים.

פייר אמריק אובמיאנג שפתח בשורות צ'לסי, הוחלף במחצית על ידי קאי האברץ ורשם את הופעתו הראשונה מאז חודש נובמבר בהרכב הבלוז - גם אז זה היה מול ארסנל, גם אז הוא הוחלף וגם אז קבוצתו הפסידה לתותחנים.

לפרנק למפארד הבכורה המחודשת על הקווים לא האירה פנים עם 6 הפסדים ב-6 המשחקים הראשונים שלו - המאזן הגרוע ביותר אי פעם של מאמן בצ'לסי. הוא הפך למאמן הראשון להפסיד 10 משחקים רצופים בפרמיירליג באותה עונה מאז מיק מקארתי ב-2005, כאשר הוא המשיך את הרצף השלילי שלו עוד מימי אברטון. לאריות בכחול זה היה ההפסד השישי ברציפות בכל המסגרות, במה שהפך לרצף הגרוע ביותר מבחינתם מאז 1993.

אוהדי הקבוצה שתקפו מלכתחילה את ההחלטה של טד בוהלי לפטר את תומאס טוכל הציגו את תמונת ההפסדים תחת המאמן הגרמני ומאז שעזב: "טוכל הפסיד רק 11 משחקים בתפקיד (63 משחקים), מאז הפסדנו 12 פעמים (27 משחקים) - זה לא ייתכן! מישהו יצטרך לתת הסברים בקיץ הקרוב".

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. GettyImages
לא הקאמבק לו פילל. למפארד/GettyImages

במחזור הקרוב (שבת, 17:00) צ'לסי תצא למשחק חוץ אצל בורנמות', בעוד ארסנל תתארח (ראשון, 18:30) אצל ניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully