וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטרס: ליאו מסי קיבל הצעה רשמית מאל הילאל, 400 מיליון דולר לעונה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 23:10

סוכנות הידיעות מגבה את הדיווחים: מקורבי מסי מאשרים שהגיעה הצעת ענק מערב הסעודית, אחרי שהכוכב הארגנטינאי ביקר במדינה והושעה מפריז סן ז'רמן. "ל'אקיפ": מסי לא רוצה לחזור לשחק במדי פ.ס.ז' העונה

אנטונלה מסי רוקדת עם ליאו מסי במסיבה של שחקני נבחרת ארגנטינה/אינסטגרם

סוכנות הידיעות "רויטרס" הצטרפה היום (חמישי) לדיווחים על האפשרות שליאונל מסי יצטרף לכריסטיאנו רונאלדו, ויעבור בקיץ לליגת הכדורגל בערב הסעודית, אחרי שקיבל הצעה רשמית להצטרף למועדון. על פי רויטרס, הדבר נודע לסוכנות ממקור המקורב מאוד לקפטן נבחרת ארגנטינה, אלופת העולם.

ההצעה מהמועדון הסעודי היא היחידה שמסי קיבל עד כה, כך הוסיף הגורם. כלי תקשורת בארגנטינה דיווחו כי ההצעה שווה כ-400 מיליון דולר בשנה. אל-הילאל טרם הגיבה. מדובר כמובן בסכום חס תקדים בספורט העולמי, כאשר ההצעה לכריסטיאנו רונאלדו הייתה הגדולה בכל הזמנים (והפכה אותו לספורטאי המשתכר בעולם), וכעת מסי יוכל להרוויח כמעט פי שניים ממנו. כידוע, ערב סעודית מנסה לזכות באירוח מונדיאל 2030, וההערכה היא שההשקעה בכוכבים היא במסגרת הניסיון לחדור לדעת הקהל העולמית.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, עם גביע העולם במונדיאל 2022. רויטרס
סכומים שקשה לסרב להם. מסי/רויטרס

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מסי בן ה-35 הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לחזור לקבוצת נעוריו ברצלונה, אבל ההערכות בספרד הן שהמצב הפיננסי של בארסה יקשה עליה מאוד להחזיר את הכוכב. גם אינטר מיאמי מה-MLS נחשבת כיעד אפשרי.

השבוע מסי הושעה על ידי קבוצתו פריז סן ז'רמן לאחר נסיעה לא מורשית לערב הסעודית, והאלופה הצרפתית החליטה שלא לממש את האופציה לחידוש חוזהו לעונה שלישית במועדון.

מסי הוא שגריר סעודי ועובד עם משרד התיירות המקומי. כידוע, יריבו הוותיק, כריסטיאנו רונאלדו, חתם במועדון הסעודי אל-נאסר בדצמבר בעסקה שדווחה בשווי של כ-220 מיליון דולר בשנה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
האם נראה אותו שוב במדי פ.ס.ז'? מסי/רויטרס

מקור נוסף המקורב למסי אמר לרויטרס שההשעיה שמסי ספג הייתה לאחר שהחלוץ הבהיר לפ.ס.ז' שהוא לא יישאר בפריז בעקבות העונה, והרגיש שלמועדון אין חזון. המקור הוסיף כי לפ.ס.ז' לא היה אימון מתוכנן ביום שני, וההחלטה לקיים אימון התקבלה רק לאחר שמסי כבר היה בסעודיה.

מקור המקורב לפ.ס.ז' הכחיש זאת וסיפר לרויטרס שמסי נסע ללא אישור מהמועדון הצרפתי ולמרות שהיה אימון שנקבע ביום שני. המקור לא התייחס לשאלה האם מסי כבר אמר לפ.ס.ז' שהוא מתכוון לעזוב בתום העונה.

הקרב התודעתי על העזיבה של מסי מגיע לשיאו בימים האחרונים בתקשורת הצרפתית. כאמור, אנשיו של מסי ממשיכים להפיץ בתקשורת שכבר לפני חודש הוא הודיע להנהלת פ.ס.ז' שהוא לא מתכוון להאריך את החוזה, אבל פריז הכחישה את הטענה. למעשה, ב"לה פריזיאן" טוענים היום כי לואיס קמפוס, המנהל המקצועי, הוא זה שבאופן אישי רצה שמסי יעזוב - כדי שיהיה לו יותר חופש מקצועי לשלוט על הסגל ועל הרכש.

ב"ל'אקיפ" טוענים שהמתיחות בין הצדדים היא בלתי הפיכה. "ליאו מסי לא יכול לדמיין את עצמו חוזר לפארק דה פרינס אחרי שההשעיה שלו תיגמר, בידיעה שיספוג שריקות בוז", נכתב ב"ל'אקיפ" על העלבון שמסי חש מה"תרגיל" שעשתה לו הקבוצה וההשפלה הפומבית. ההערכה היא שייתכן שמסי לא יחזור העונה לשחק במדי פ.ס.ז'. "אם הוא לא רוצה לשחק יותר בפריז, הוא זה שיצטרך לעשות את הצעד ולפנות להנהלה, אבל עזיבה מוקדמת תתאים לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully